Jaroslav POLÁK

Narodil jsem se 5. března 1975 v Brně, kde také žiji. Zajímám se o pravoslaví, filosofii, religionistiku, fotografování a literaturu. Politicky jsem demokratický levičák. Nenápadně jurodivý.

Kontakty:
- jaroslavpolak1975@gmail.com
- Twitter
- Facebook
- Flickr (fotografie)
  • Počet článků 606
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1349x

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené články

Jaroslav POLÁK

Něco, co jsem ještě nikdy neudělal

V životě člověka občas nastane chvíle, kdy cítí, že musí učinit něco, co ještě nikdy v životě neudělal, něco absurdního, bláznivého, ba dokonce směšného, jen aby se ujistil, že svět je, aspoň ve svých základních obrysech,

22.6.2015 v 14:32 | Karma: 11,11 | Přečteno: 572x | Diskuse| Osobní

Jaroslav POLÁK

Přepis odposlechu telefonního hovoru mezi prezidenty RF a USA

Napsal: Michal Koudelka. Zveřejněno se souhlasem autora. // Následující text je 100% fikce a nemá nic společného s realitou... aspoň doufám.

10.3.2014 v 13:34 | Karma: 28,25 | Přečteno: 1462x | Politika

Jaroslav POLÁK

Sovětští soudruzi staví pentagram

aneb Odhalení okultního významu starého komunistického plakátu. Soudruzi mágové, hle! Právě zde před námi leží pole neorané.

3.4.2013 v 11:01 | Karma: 8,80 | Přečteno: 662x | Diskuse| Fotoblogy

Jaroslav POLÁK

Spirituální autobiografie v kostce

V září minulého roku jsem zde zveřejnil svoji duchovní autobiografii v článku "Na duchovních cestách". Lze to však shrnout mnohem stručněji - takto:

5.3.2013 v 12:00 | Karma: 7,21 | Přečteno: 346x | Diskuse| Osobní

Jaroslav POLÁK

Z japonské učebnice angličtiny

Japonská mentalita mne nikdy nepřestane fascinovat. Ta podivná směsice zenové elegance a podivných bizarností... Ale ne, nemám nyní v úmyslu zamýšlet se nad tím, jak souvisí zen a hentai, chci se jen podělit o fotku z japonské učebnice angličtiny, jež ke mně připutovala po internetu.

3.3.2013 v 7:31 | Karma: 14,36 | Přečteno: 943x | Diskuse| Ostatní