Nezařazené

Jaroslav POLÁK

Povídání o hodinkách - jaké si pořídit, jak se o ně starat a čeho se vyvarovat

Už dlouho chci napsat něco nového na blog, napadají mě samá vážná témata, ale nedaří se mi je uchopit. Proto – abych se rozepsal – jsem se rozhodl napsat o něčem, co zásadní není, ale co mě baví. Takže – hodinky...

8.3.2018 v 11:29 | Karma článku: 26.95 | Přečteno: 5245 | Diskuse

Jaroslav POLÁK

Z první ruky (fragmenty) I.

Soubor krátkých fragmentů (ze) života, které se možná stanou součástí ucelenějšího textu – a možná taky ne. Berte je tak vážně, jak uznáte za vhodné.

27.8.2016 v 23:09 | Karma článku: 13.75 | Přečteno: 366 | Diskuse

Jaroslav POLÁK

Přednáškový a diskusní den s Levou perspektivou k MDŽ

Dne 9. 3. 2014 jsem se za společnost, v níž pracuji (nezisková společnost Liana), zúčastnil přednáškového a diskusního dne pořádaného sdružením Levá perspektiva k příležitosti Mezinárodního dne žen.

13.3.2014 v 11:17 | Karma článku: 7.23 | Přečteno: 358 |

Jaroslav POLÁK

Pomyslný dopis paní Ivetě Bartošové

Vážená paní Bartošová, vůbec nic podstatného o Vás nevím a nejsem nijak seznámen s Vašimi zdravotními či jinými problémy, pouze jsem narazil na článek, v němž zaznívají slova šéfa jakési mediální žumpy o tom, že Vás bulvár uštve k smrti.

28.7.2013 v 12:00 | Karma článku: 21.07 | Přečteno: 1742 |

Jaroslav POLÁK

Podoby deprese

Poté, co jsem minule čtenáře seznámil se základními fakty o depresi, napíši nyní něco o typech či podobách tohoto onemocnění. I zde budu samozřejmě vycházet z odborných zdrojů, ale tentokrát je převyprávím ještě více a problematiku podám pokud možno vlastními slovy a příměry tak, aby byla co nejsrozumitelnější.

20.5.2013 v 9:28 | Karma článku: 19.44 | Přečteno: 3437 | Diskuse

Jaroslav POLÁK

Soudružkám čarodějnicím k MDŽ

Přeji všem ženám, a zvláště pak soudružkám čarodějnicím, hodně zdaru v boji za genderovou rovnost, a pro potěchu oka a sílu srdce přidávám inspirativní obrázek.

8.3.2013 v 19:10 | Karma článku: 13.39 | Přečteno: 1463 | Diskuse

Jaroslav POLÁK

Filostratos hetéře aneb Óda na "nejstarší řemeslo"

Před časem jsem šel po Kotlářské ulici a jako vždy po té straně, na níž je Antikvariát Janoš. Samozřejmě jsem se, jako vždy, podíval do krabice s knihami zlevněnými na pět korun a jako téměř pokaždé jsem jednu z nich zakoupil – tentokrát "Listy hetér" z edice Antická knihovna (nakl. Svoboda).

27.8.2012 v 10:25 | Karma článku: 12.60 | Přečteno: 875 |

Jaroslav POLÁK

Stručný úvod do čerokíjské „terapeutické dialektiky“

Minulý rok jsem se zúčastnil přednášky, kterou pronesl nefalšovaný Čerokí Tim "Ganetliyvsgv Asgaya" („Changing Man“), toho času působící ve Vídni. Jeho pojetí světa a lidského života mne uchvátilo svou jednoduchostí a přímou aplikovatelností.

1.4.2012 v 11:34 | Karma článku: 10.39 | Přečteno: 936 | Diskuse
Počet článků 606 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1346

Narodil jsem se 5. března 1975 v Brně, kde také žiji. Zajímám se o pravoslaví, filosofii, religionistiku, fotografování a literaturu. Politicky jsem demokratický levičák. Nenápadně jurodivý.

Kontakty:
- jaroslavpolak1975@gmail.com
- Twitter
- Facebook
- Flickr (fotografie)

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

více