Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VK

Nedovolim si hodnotit mentalni uroven pani Bostlove. Uroven jejich clanku zase hodnotit nemohu kvuli sve lakote a neochote prichazet o dukaty. Pochopitelne nikomu nebranim, nemit rad pana Janecka. Ja jej neznam a dost mne prekvapuje ten medialni srumec, kolem jeho osoby, kdyz neudelal dosud nic podstatneho, nez ze jezdi po republice a porada nejake diskuse. Taky vydelal penize na burze, k cemuz mu gratuluji a je to dukazem ze to neni zadne becko. Ovsem to co pise pani Bostlova, hlavne pak jak to pise, to opravdu svedci o jakesi posedlosti. Trochu mi to pripomina posedlost jineho blogera, Janeckovi spratelenou osobou. Tech obvineni smerem k panu Janeckovi od pani Bostlove je trochu moc a protireci si. Je to satanista, agent USA a Israele, Iluminat, porada satanske ritualy s lidskymi obetmi. A to zoufale zvolani v zaveru jejiho posledniho clanku, to uz je jako z Cimrmanna.

4 0
možnosti
RS

Pokud nedokáži vyvrátit,či pochopit argumenty jiného,snížím se k jeho dehonestaci,

pomluvě,přílišné péči o zdraví...chybí objektivní hodnocení argumentů-oné 

blogerky/několik jsem přečetl/nejsou to pouze satanské kejkle...směřované

na  toho pana Janečka...toš tak

/diagnostikovat nemoc na základě pár článku,to je umění;-)

5 6
možnosti
Foto

Opravdu po mě chcete, abych polemizoval s tvrzením, že pan Janeček organizuje lidské oběti, přičemž autorka zakládá toto velmi závažné prohlášení na videu na YouTube, jež obsahuje jeden obrázek ze starého filmu a zpěv avantgardní zpěvačky? Dobrá tedy: Buď jsem úplně pitomý a nechápu brilantnost tohoto argumentu, nebo mám pravdu a jedná se o typický blud. Jak to vyhodnotíte vy, nechám jen a pouze na vás.

4 3
možnosti
Foto

Já jsem slyšela o nemoci zvané schizofrenie trochu jiné věci. Já bych to nepodceňovala. Zlo existuje, o tom není sporu a co to je konkrétně?Kdo to ví?Když v knize o Anastasii Vl. Megre popisuje peklo, nepotřebuje k tomu nic, co by jsme si nezažili všichni. Taky se říká v jistých situacích: "to je peklo"Proč asi? Že by to vzniklo jen tak samovolně?Rvsatanistické rituály jsou, jsou tajné samozřejmě.Rv

1 5
možnosti
Foto

Také nepíšu o schizofrenii, tou paní zřejmě netrpí, protože patrně netrpí halucinacemi, ale jen bludy. 

PS: Kanibalské křesťanské orgie jsou, jsou tajné, samozřejmě. (řekl by Říman v druhém století)

3 3
možnosti
Foto

Nevím, nevím, pane Poláku, dělat diagnozu od stolu..? Také se nemusíte trefit. Souhlas, cosi bláznivého se děje na veřejném fóru, spíše mi to připomíná reje myšlenkových adamitů, než tvoření změny pro budoucnost. Zdá se mi, že mozků je hodně, myšlenek také, ale dělné ruce jaksi chybí.

4 0
možnosti
Foto

Máte naprostou pravdu v tom, že se mohu mýlit v tom, jestli je to parafrenie nebo jiná porucha s bludy, případně nějaký neurologický problém (nádor, nějaké poškození mozku...). Nicméně paní se projevuje silně paranoidně a svými výkřiky o lidských obětech údajně praktikovaných "Janečkovými satanisty" překračuje míru o konspiračních teoretiků obvyklou - a skutečně to vzbuzuje moje obavy. Takže: Ano, s parafrenií se mohu mýlit, ale na tom, že paní Bostlová má vážný zdravotní problém, si dovolím trvat - pokládám to za velmi pravděpodobné.

4 3
možnosti
VK

Ta fotka na tom videu, je z nejakeho filmu italskeho rezisera Lucia Fulciho. Ja si uz nepamatuju ten nazev, ony jsou vsechny na jedno kopyto. Zombie a podobne. Kolem roku 1980 se jich tocily mraky a byla to docela legrace sledovat. Mozna se mylim ale v nemcine se ten film jmenoval geistestadt der zombie.

5 2
možnosti
Foto

Díky, to je dobrý postřeh.

2 2
možnosti
Foto

Nijak Bostlovou neznám, ale děláte jí docela slušnou propagaci. Dočetl jsem se, že už jedno trestní oznámení na ní bylo podáno a vy navrhujete další, to vám asi musí hodně ležet v žaludku.

Připadá mi, že dost blázní, ale vy asi taky.

3 3
možnosti
Foto

Já na ni trestní oznámení dávat podávat rozhodně nebudu, protože na šíření poplašné zprávy je to příliš divoké a ani se mi nedostalo nějaké újmy, nicméně pan Janeček to jako pomluvu žalovat samozřejmě může. Ale mně jde opravdu spíš o to, aby se nestalo něco reálně zlého, a opravdu si myslím, že paní je vážně nemocná. Neleží mi v žaludku. Je mi jí líto.

5 3
možnosti
Foto

Tedy, nevím, jestli Vám mám poděkovat za seznámení s p. Bostlovou....

Ale pro VásR^

6 3
možnosti
JL

Světlo přitahuje temnotu. Karel Janeček by měl mít aspoň jednoho bod\guarda, nikoli Landu.

2 2
možnosti
Foto

Jasně, když se někdo takto zviditelní, tak si o něco takového říká, a měl by na sebe dávat pozor, to je fakt.

1 3
možnosti
Foto

Ano. Je to smutné.

4 3
možnosti
VK

Samozrejme Karma a to nejen za clanek ale i za skvelou Diamondu. K pani Bostlove neni co dodat snad jen rymovacku.. satan tady satan tam, satan kam se podivam...to je asi podstata jejiho smysleni.

6 2
možnosti
Foto

Díky! :-) Což mi připomnělo: http://bandzone.cz/pentagramcek - z toho by ji asi šlak trefil ;-)

6 2
možnosti
  • Počet článků 606
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1349x
Narodil jsem se 5. března 1975 v Brně, kde také žiji. Zajímám se o pravoslaví, filosofii, religionistiku, fotografování a literaturu. Politicky jsem demokratický levičák. Nenápadně jurodivý.

Kontakty:
- jaroslavpolak1975@gmail.com
- Twitter
- Facebook
- Flickr (fotografie)

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené články