Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jsou dvě roviny. máte-li v rodině alkoholika a dopadá na vás všední realita, je to jedna věc.když už nejste v centru dění a přemýšlíte, jak věci vznikly a jak opravdu byly, je pochopení snazší. nicméně souhlasím s tím, že zaměření na výkon, zodpovědnost a stres léčené alkoholem, jsou cestou do pekla. a běsi těchto lidí jsou pro většinu se sebou spokojených naštěstí úplně na jiných cestách. P.S. když to člověk v rodině má, vydrží číst ruské klasiky nejvýše do promoce.;-)

1 0
možnosti
Foto

Tomu věřím. Určitě je pak hodně těžké znovu najít důvěru, pokud dotyčný se sebou začne něco dělat, třeba se léčit. Vím to, protože jako terapeut jsem občas komunikoval i s příbuznými klientů. Bylo to takové rozporuplné - věděl jsem, že klient potřebuje podporu ze všech stran a současně jsem věděl, jak moc je to pro jeho blízké těžké, jak moc jim ublížil a tak.

0 1
možnosti

To je opravdu velmi dobře udělaný článek plný zajímavých postřehů. Podle mne to dokazuje, že ti nejšťastnější lidé světa usínají každý večer v kruhu svých blízkých znaveni prací a milováním, a vůbec nevadí, že při tom smrdí až do nebe :-)

Lepší smysl života prostě není...

0 2
možnosti
Foto

Děkuji. Osobně si myslím, že životní úděl každého člověka je zcela jedinečný. Něčí úděl může být třeba boj se závislostí, pro jiného bytí básníkem, pro mnoho lidí rodina atd. Nelze žít smysl života někoho jiného, mám to odzkoušené.

0 3
možnosti
Foto

Hezký článek, karma přilepena. Trochu podobné je to i se závislostí na nikotinu.

2 2
možnosti
Foto

Díky. Ano, závislosti vykazují různé podobné rysy, ale současně je každá něčím specifická.

1 3
možnosti

Karma. Zaslechl jsem příbuzný akord.

2 2
možnosti
Foto

Děkuju.R^ Ano, je to pravda, je hodně dlouhá cesta k tomu, aby si člověk, tedy i já, uvědomil, že často to, co právě dělá, nesměřuje k dobru pro něj samého i pro ostatní. Naopak, je to cesta sebezničení, prohry a trvá nesmírně dlouho než si to uvědomí - uvědomím.

2 2
možnosti

P26e56t85r 29K50l58í70č

12. 12. 2012 11:15

Opět výborný a inspirativní článek. R^

1 2
možnosti
  • Počet článků 606
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1349x
Narodil jsem se 5. března 1975 v Brně, kde také žiji. Zajímám se o pravoslaví, filosofii, religionistiku, fotografování a literaturu. Politicky jsem demokratický levičák. Nenápadně jurodivý.

Kontakty:
- jaroslavpolak1975@gmail.com
- Twitter
- Facebook
- Flickr (fotografie)

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené články