Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky za doporučení, určitě si film nenechám ujít.

Nakonec, dobrých filmů není nikdy dost!

1 0
možnosti

Neviděl jsem, zkusím to. Potom se podívám i na ten remake - pro srovnání. Občas na nějaké doporučení dám, jako např. před časem u seriálu Pilíře Země - váhal jsem, protože podle obsahu na ČSFD mi to nijak přitažlivé nepřipadalo, ale nechal jsem se přesvědčit a rozhodně jsem nelitoval.

Můžu vám pak případně vynadat?

1 0
možnosti
Foto

Díky za tip na Pilíře Země, mohlo by to být zajímavé. A vynadat mi samozřejmě můžete! :-)

0 0
možnosti
Foto

Je to fantastický film, vřele doporučuji. Mrazivá severská balada o prolínání světů. Světů skutečnosti a snů, dobra a zla, dětí a dospělých. Stírají se hranice a vy nevíte, co je a co není, úplně vás to pohltí. Hezky jste to vystihl.

1 0
možnosti
Foto

Tedy aby to nevyznělo idiotsky: je to fakt syrový kus skvostné filmařiny, bez patosu, uvěřitelný a hluboký. A to nejsem podivínský introvert ;-) .

Film je pravým opakem Stmívání. Komu se líbí tato utrápená sága, nemá cenu, aby koukal na tuhle švédskou perlu. Ovšem platí to i naopak.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS