Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já také děkuji za tip.

Můj tip na skvělý film, sice z jiného soudku ale věřte, že nebudete zklamaný. Naprosto neznámý film, ovšem po pár minutách vás zaujme a po dalších minutách jste napnutý, jak to dopadne. Komorní, napjatá atmosféra.  A pointa je brilantní.

Vřele doporučuji. 

http://www.csfd.cz/film/235331-pozemstan/

1 0
možnosti
Foto

Znám jej, ale díky za připomenutí, zaslouží si ode mne jak nové shlédnutí, tak i recenzi.

0 0
možnosti
Foto

Díky za tip! To nevypadá vůbec špatně... :)

2 3
možnosti

M30i25c47h92a28l 64R86y51b20a

15. 2. 2013 19:58

A Rudé zvony znáte?

5 2
možnosti
  • Počet článků 606
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1349x
Narodil jsem se 5. března 1975 v Brně, kde také žiji. Zajímám se o pravoslaví, filosofii, religionistiku, fotografování a literaturu. Politicky jsem demokratický levičák. Nenápadně jurodivý.

Kontakty:
- jaroslavpolak1975@gmail.com
- Twitter
- Facebook
- Flickr (fotografie)

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené články