Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J95a95n49a 63M14a18j38o27v81á

15. 4. 2013 22:29

Na tohle je dokonalé mít děti s nimiž chcete být v kontaktu. "Mamíí, ty ještě nepoužíváš WhatsUp (nebo cokoliv)? A jak ti mám teda napsat, že (se stalo něco světemhybného)? " 

A hned máte libovolného founa a mačkáte, instalujete a dotýkáte. A taky víte, jak se mají vaše milé, vzdálené ratolesti. ;-D. Hned se mi po nich míň stýská.

2 1
možnosti

já chci smartphone,ale oni ho nemaj../lumia 920/,až ho dostanou ,tak už ho třeba nebudu chtít.:-)

a Proto jsem vystudovanej" marxista.snad i proto,že v sedm a osmdesátých letech by jeden smarfouna nesehnal ani u hofmanna,a že ten sehnal všechno.

4 0
možnosti
Foto

já jsem na smarfounu furt i teď...ale zase....možná mě to zachránilo před marxismem;-D

7 5
možnosti

V přístupu k novým technologiím se mě zmocňují podobné pocity. Přišel jsem však na jedno řešení - stačí přeskočit smartphony a počkat si na první verzi terminátora. Pokud mě dokáže napojit, nakrmit a přebalit, jsem ochoten vzít jeho procesor i systém na milost.

3 3
možnosti

M83i97c63h87a19l 59R77y97b61a

10. 4. 2013 19:16

Pane Poláku, vyhlašuji vás blogerem dneR^

Myšlenka, že stát se marxistou vás zachránilo před možností býti hňupem, by nenapadla ani ty největší exoty zdejšího blogu.R^

9 3
možnosti
Foto

Naprostý souhlas. Je to ale hlavně o způsobu života a o tom, co preferujeme, nikoliv o věku. Je mi podstatně více než Vám a neřekla bych, že se učím hůře, snad jen o malý kousek. Je to i o tom, jak se necháme zotročovat, ovlivňovat. Když cítíte, že to máte udělat takhle, tak to tak udělejte. Trochu vedlejší téma, ale vemte si třeba diskuze tady. Kolik zbytečného času už jste Vy i já strávil s některými, a proč? Naprosto zabitý čas, který chybí jinde. Je až k smíchu hádat se s někým elektronickým a ještě o tom přemýšlet, tak se necháváme vmanévrovat někam, kam nechceme.

2 5
možnosti
Foto

Ano, tyto diskuse jsou mnohdy hrozným žroutem času. Já vždycky naivně doufám, že se mnou chce někdo vést dialog, pokud se tak zpočátku tváří, nicméně ve většině případů je to jen trollí past. Ale přesto chci dát lidem šanci k rozmluvě, lidé dnes vůbec velmi málo rozmlouvají.

Ten článek jsem napsal jako reakci na fakt, že dřív jsem každou technologickou novinku zaváděl do svého života a najednou jsem zjistil, že se v tomto směru něco změnilo.

2 7
možnosti

No vidíte, taky jsem tohle řešila, dokud byly smartphony drahé. Ale minulý týden jsem si šla pro nový dotovaný a neberte ho, když je za sedm kaček! Mimochodem, snad vás uklidní: Režim přenosu dat lze vypnout, čímž ze smartphonu uděláte sťůpidfoun ;-)

7 1
možnosti

Já si ho nedávno taky pořídil. Ale i když mám přenos dat většinou vypnutej, tak je pořád nějak moc chytrej :-)

2 1
možnosti

To je prostě věkem, netřeba nad tím hloubat ;-)

6 1
možnosti
Foto

Před dvěstě lety Vám podobní rozbíjeli tkalcovské stroje v manufakturách. Máte dobré priority - že nestíháte technický rozvoj nevadí, hlavně že jste stihl Marxe :-)

  

Za sebe veřejně přiznávám, že používám smartphona i tablet velmi hojně, že jsem si do tohoto prostředí převedl úplně všechno (mail, kontakty, diář, poznámky, texty, kartotéku klientů, všechny fotky a videa...), všechno to mám zároveň synchronizované v cloudu a připadá mi to geniální. Na mobilu si natáčím terapeutická videa, střihám je tam, titulkuji, ozvučuji a rovnou z mobilu publikuji na YouTube, viz např. http://youtu.be/Zt3C-tGIMuY. V těchto dnech navždy ruším papírovou kancelář a s úlevou nosím do kontejneru hromady papírů a knih. 

 

Lidem mého věku (62) se už doporučuje luštit sudoku, aby se zpomalil úpadek jejich kognitivnich funkcí, o kterém je také řeč v tomto článku. Mně připadá účinnější, užitečnější a příjemnější udržet kontakt s technologickým vývojem a se ziskem ho implementovat do svého života. Co budete dělat, autore, až Vám bude tolik co mně?

4 2
možnosti

Mé mamince je 66 a pokroku se nebojí. Sudoku luští na noťasu ;-)

5 0
možnosti

jsem skoro ta generace 50+ a přesto jsem si SP pořídil, tedy víceméně proto, že "hloupej" dosloužil a SP byl za cenu obyčejného. nepoužívám Fb, neposílám přes něj maily, ale i tak v něm mám pár užitečných aplikací. Právě ta možnost si sám volit nainstalované aplikace mě na tomto oslovuje

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS