Diskuse

Modlitba

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P45e11t10r 37S27k24á62c59e73l

26. 10. 2014 21:39

Díky za upřímnou modlitbu, ale jaksi nekoresponduje s doporučeními  předanými J.A.Komenskému a sepsané v jeho díle "Truchlivý". Mj. se v něm uvádí: "Dovoluji ti přednášet mně (Bohu) svoje těžkosti, ba dokonce já ti to nařizuji. Ale bát se a lekat se něčeho nešťastného, to je znamením nevěry...

0 0
možnosti
Foto

Těžko říci, zda mohu Boží nároky na Komenského vztahovat na sebe...

0 0
možnosti
Foto

Ale my stejně všichni upadneme do úplného zapomnění.

Škoda, že už sem píšete tak málo. Ráda jsem Vás četla.

0 0
možnosti

P63e46t98r 42S44k46á82c41e62l

26. 10. 2014 21:43

Určitě nezapadneme, zákon o zachování energie stále platí. A přeci nejsme popelnice(kontejnery), v nás uložené informace zůstávají, přetrvají.

0 0
možnosti

Můžete, prosím, upřesnit, o co vám jde, když "není díla ani myšlenky ani poznání ani moudrosti v říši mrtvých, kam odejdeme" a vy žádáte Boha o to aby na vás nezapomněl?

1 0
možnosti
Foto

Jde mi o to, aby na nás nezapomněl. Nejen na mě, ale třeba také na Vás. Jinak ta zmíněná slova jsou z Bible, viz odkaz v článku.

0 0
možnosti

Člen KSČM a modlí se k Bohu?????

0 0
možnosti

No a? Pozastavuje se někdo na tím, že vy umíte psát?

1 1
možnosti
  • Počet článků 606
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1349x
Narodil jsem se 5. března 1975 v Brně, kde také žiji. Zajímám se o pravoslaví, filosofii, religionistiku, fotografování a literaturu. Politicky jsem demokratický levičák. Nenápadně jurodivý.

Kontakty:
- jaroslavpolak1975@gmail.com
- Twitter
- Facebook
- Flickr (fotografie)

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené články