Diskuse

Bolavá místa

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jestli je nekdo pitomec, tak je to Jaroslav Polak a ne patrioti moravsti kteri na rozdil od J. Polaka vijo co chco. Obnovu neceho co nepretrzite existuje pod ruznou mirou samospravy vic jak 1200 let. O cem jsou pisemne zaznaznamy jiz od roku 826, a co bylo protipravne zruseno v roce 1949 dedickym syfilitikem Gottwaldem. Protipravnost-ilegalita tohoto zruseni byla uznana tehdy jeste  federalnim shromazdenim a byla slibena obnova zemskeho zrizeni a zeme moravskoslezke. Ti "pitomci" podle marxisty (stejne jako Gotwald) Polaka jsou nacionaliste i kdyz chco neco co ma plne historicke opravneni existovat a jsou tedy vpravde patrioty. Kdezto J. Polak se vydava za "patriota" jakehosi ahistorickeho paskvilu nikdy v historii, do roku 1949 neexistujiciho kraje jihomoravskeho. Misto obnovy zrizeni zemskeho vudcove oposmlouvy Klaus a Zeman adoptovali system 14 kraju z roku '49 opusteneho samotnymi komunisty v roku 1960, hanba jim.

0 0
možnosti
Foto

Já jsem věděl, že nějaká potrefená husa zakejhá! :-P Já nejsem patriot žádného oficiálního celku, já prostě mám rád Brno a Jižní Moravu, Jihomoravský kraj nebo historické území Markrabství moravského mě nechávají chladným.

0 0
možnosti

Lásku a bolavá místa mám na Horňácku a Dolňácku. Uslyším pěsničku, potkám děvčice a šohajů v kroji a slzy, potfory jedny,  tečů, aj dyž nechcu.

1 0
možnosti
Foto

Moje maminka pocázela z Buchlovic, takže k tomu kraji mám také vztah :-)

1 0
možnosti

Já su ten brněnské synek.... A o tom to je.:-) Štatl je specifické, dycky potkáš někoho známýho, a nejsou zde jen bolavá místa, ale též místa která hřejí celý život v srdci.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, i hřejivá místa jsou :-) Jen jsem v poslední době v nějakém melancholickém rozpoložení.

0 0
možnosti

Velmi pěkně napsáno. Vnímám u sebe podobný vztah k Brnu. A nejen kvůli vzpomínkám. Dětství prožité pod Kraví horou. Neděle na hvězdárně. Později Hadivadlo, Šelepka, Alterna, Svatoboj a všechny ty hospůdky a hospody. V jednu chvíli jsem nemohla žít v něm a ani bez něj. Máme spolu, s Brnem,  takový lehce schizofrenní vztah :)

2 0
možnosti
Foto

Jo, Alterna byla úžasně zvláštní, HaDivadlo (bylo a je) magické, přidám starou Traubku před tím, než ji zcivilizovali... Jo, a Vaňkovka byla úžasné místo. Škoda, že jsem tehdy nefotil!

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS