Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mohu jen říci, že je to naprosto excelentně a velmi poutavě napsáno. 

Vaše výpověď je nesmírně cenná, a to nejen pro lidi, kteří depresí trpí, ale také pro všechny ostatní.

Kdysi jsem četl rozhovor s hercem Milošem Kopeckým, který taktéž trpěl depresí. Miloš Kopecký trpěl zánětem slinivky, měl vývod střeva a resekci žaludku – všechny tyhle věci označil za "prkotiny, které oproti depresi nestojí za řeč". To názorně ukazuje, jaké "peklo" přináší deprese.

Je obdivuhodné, že jste ochoten zveřejnit tak závažnou a nejniternější osobní zkušenost.

1 0
možnosti

Skvělý blog, který má opravdu smysl. A ta první fotka - cesta do blázince, je až neskutečná...

3 0
možnosti
Foto

Díky :-) A ano, málokdy chválím své fotky, ale tahle se fakt povedla ;-)

0 0
možnosti

Ten pobyt tam za plotem se da brat jako vyzva, ktera muze cloveka obohatit. A psychoterapie, pokud je kvalitni, i jako velke dobrodruzstvi pri objevovani sveho nitra. Karma.

1 0
možnosti
Foto

Díky. A ano: Myslím, že trpět duševními nesnázemi libovolného druhu má minimálně tu výhodu, že se toho člověk o sobě hodně dozví, zvláště pokud si najde dobrého psychoterapeuta. "Normální" člověk je o to ochuzen, protože prostě nemá důvod.

1 0
možnosti

Děkuji za excelentní blog. Je mi jasné, ze psát složité, ale maji velký smysl. Obdivuji schopnost určitého odstupu.

3 0
možnosti

Děkuji za věcné vyprávění o velmi niterných věcech. Doufám, že to pomůže jak Vám, tak někomu, kdo se třeba uvnitř s něčím obdobným potýká a doposud netušil, kudy dál a bojoval s předsudky. R^

2 0
možnosti
Foto

Nu, já jsem měl potřebu to nějak zrekapitulovat a samozřejmě doufám, že to může být ku prospěchu i někomu dalšímu. :-)

0 0
možnosti
Foto

J96a53n11a 60M39a41j60o82v46á

7. 10. 2015 22:22

Díky, že takto píšete.R^

6 0
možnosti
Foto

A btw. farmakologie považuje všechna antidepresiva za stejně účinná. Chytré knihy dokonce zdůrazňují, že ta NOVÁ jsou "jen" bezpečnější.

1 0
možnosti
Foto

Tak to asi nemám ty správné chytré knihy :-) (Mám "Psychofarmaka v medicíně" a "Psychofarmaka v klinické praxi"). On by to asi fakt byl nesmysl. To by pak opravdu stačilo nasazovat vždy to úplně nejmodernější antidepresivum, které je k dispozici. Klinická praxe ukazuje, že to tak prostě není. Každý člověk je jiný. Například já jsem v začátcích léčby dostal Zoloft a měl jsem po něm chorobnou spavost. Přitom je to aktivizující lék a moje psychiatrička se nikdy s takovou rakcí nesetkala. Můj kamarád začal brát Mirtazepam, velice moderní a bezpečné antidepresivum, a měl po něm psychotickou epizodu. To neznamená, že by ten lék byl špatný a tohle dělal běžně, bylo to zcela výjimečné. Tím chci říci, že lidský mozek je do značné míry neprozkoumané teritorium a tvrzení o tom, že všechny léky působí v zásadě stejně, nesmyslné. Ostatně některá AD působí jen na produkci serotoninu, některá jen na produkci noradrenalinu, jiné v různé kombinaci obou atd. Nemůžou mít stejný efekt.

3 0
možnosti
Foto

Vám nechali mobil? Exkolegyně skončila na uzavřeném oddělení a mobil mít nesměla, proto ho přítel odvezl...

0 0
možnosti
Foto

Jo, mobil tam nebyl problém. Spolupacienti referovali o jiných odděleních, kde je možné mít mobil u sebe jen v určitou denní dobu. Věřím, že jsou i místa, kde jsou mobily zakázané. To je prostě různé.

0 0
možnosti
Foto

Jak už jsem napsala minule: velmi užitečné články! Těším se na další pokračování.R^

3 0
možnosti
Foto

Díky. Psát to je o dost těžší, než jsem očekával, ale snad to pokračování v dohledné době zvládnu.

5 0
možnosti
  • Počet článků 606
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1349x
Narodil jsem se 5. března 1975 v Brně, kde také žiji. Zajímám se o pravoslaví, filosofii, religionistiku, fotografování a literaturu. Politicky jsem demokratický levičák. Nenápadně jurodivý.

Kontakty:
- jaroslavpolak1975@gmail.com
- Twitter
- Facebook
- Flickr (fotografie)

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené články