Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

;-Dnahlížení do zdravotní dokumentace bez vědomí lékaře;-D....to je za tři body pane kolego R^

0 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, při nahlížení do dokumentace zákon určuje, že u toho má být osoba pověřená poskytovatlem. To jsem dříve nevděl. Díky za upozornění.

0 0
možnosti
Foto

Je mi to hodně srozumitelné, vč. smutku a zoufalství nad ztrátou ŽivuškyV. Nádherné zvíře!

2 0
možnosti
Foto

Asi bych si vyčítala, že jsem ji opustila.

0 0
možnosti
DS

Síla. Co mě dostává, to Vaše smíření se se situací, pochopení vlastních niterných pocitů a potřeb. Stejně tak Vaše snaha sžít se s procedurami i postupy (a vlastně testováním, co na Vás zabere, co pomůže), ale i pochopení, že "tudy cesta pro Vás nevede". Opravdu klobouk dolů a hodně sil i ted přeji R^

1 0
možnosti
Foto

Díky. Ten správný "přelet nad kukaččím hnízdem" ale teprve přijde ;-)

0 0
možnosti
Foto

Sjel sem od začátku všechny tři blogy...hodně osobní zpověď.

1 0
možnosti
Foto

Díky; a pokračování bude taky nářez! :-)

1 0
možnosti
JS

Je to skutečně pozoruhodná a zároveň poutavě napsaná výpověď. Dokázal bych si ten seriál představit i jako knihu se všemi těmi ilustracemi. Zvlášť působivé jsou ty Vaše malby. Mají ohromnou výrazovou sílu a jsou velmi vyspělé – zároveň však vypadají naprosto spontánně. Ta tíha (alespoň já ji vnímám), která v nich je přítomná, nepřipouští jakoukoli vyumělkovanost. Zároveň je v tom i originální pointa (vtipem bych to nenazval). Je to výrazově naprosto čisté.

2 0
možnosti
  • Počet článků 606
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1349x
Narodil jsem se 5. března 1975 v Brně, kde také žiji. Zajímám se o pravoslaví, filosofii, religionistiku, fotografování a literaturu. Politicky jsem demokratický levičák. Nenápadně jurodivý.

Kontakty:
- jaroslavpolak1975@gmail.com
- Twitter
- Facebook
- Flickr (fotografie)

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené články