Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BJ

ja mam vzdycky takovou radost, kdyz zjistim, ze je tu od vas novy blog :)

0 0
možnosti
Foto

To mě velice těší :-)

0 0
možnosti
Foto

J94a38n12a 51M78a92j57o77v53á

9. 11. 2015 22:08

Jsem potěšena rozvážným přístupem k tématu a ač jsem se o výstavu nezajímala (v souladu s vámi to celé považuji za drobnost a bouřku ve sklenici vody), Váš pohled mi sedí. Díky.

1 0
možnosti
Foto

V tomto mi nezbývá než souhlasit.

2 0
možnosti
LV

Mne vždycky udivuje, jak mnoho slov je u filosofujících autorů potřeba k vyjádření vcelku jednoduchého postoje.

A proč oba autoři takového mnoho-kraso-řečnění se fotí s černými brýlemi.

Že by to s tím nějak souviselo?

1 0
možnosti
Foto

Tohle je zase moc složité na mě. Nevím, jak souvisí mnohoslovné úvahy a sluneční brýle. Mnohoslovnost souvisí s náturou a sluneční brýle s tím, že jsem na fotce seděl proti slunci. Ale třeba zde existuje nějaké mysteriózní spojení, které mi nedochází...

3 0
možnosti
Foto

K20a66r13e59l 88M72á53d20l94e

8. 11. 2015 23:13

Kdyby to byla výstava krajinek nebo zátiší s ovocem, tak by tam vydržela celou sjednanou dobu a nikdo by nemudrloval o tom, jak moc to souvisí s posláním Akademie, nebo jestli ty fotky náhodou nebalancují na hranici líbivého kýče. Proto s autorem nesouhlasím.

6 0
možnosti
Foto

Já přeci nepíši jen o kýči. Píši i o tom, že jsem téhož názoru jako zmíněné feministky co se týče pojetí žen jako "zkrášlovadla". Jasně, kdyby tam byly kýče jiného druhu, asi by se to na přetřes nedostalo, v tom s vámi souhlasím, ale to opravdu mou argumentaci nijak neoslabuje.

1 0
možnosti
ZH

Bylo by zajímavé sledovat, co by se dělo dál, pokud by výstava zrušena nebyla. V totalitních systémech stačí naznačit, a všichni mají naděláno v kalhotách a svůj "přehmat" honem napravují. Máte-li pravdu, nedělo by se dál nic a feministky by se mohly třeba vzteknout. Pokud by v této situaci následovalo například nějaké napomenutí nebo kárné opatření, už zde máme zřetelné znaky totality. Já si takové postupy ještě docela dobře pamatuju z dob komunistických...

7 0
možnosti
Foto

Nedělo by se nic. Chvíli by se o tom mluvilo a pak by se na to zapomnělo úplně stejně, jako tomu bude v tomto případě tak jako tak. Pokud připisujete feministkám moc autoritářského režimu, patrně trpíte nějakou bludnou představou.

1 0
možnosti
DS

Děkuji, naprosto vystihujete můj názor a bezpečně vím, že lépe bych to nevyjádřila R^. Problém je, že kdo chce psa bít.... a ti další budou s vlky výti... Ale aťsi

4 0
možnosti
Foto

Moc tomu všemu nerozumím, ale mám-li z hloubi duše říci svůj první dojem- ztotožňuji se s Vámi v tom, že to pro mě nemělo přesah. Větší výtvarný, myslím, prudérnost - jako zadalší u mě nehledat;-) Nemůžu to hodnotit, neviděla jsem, ale kupříkladu můj kolega , výtvarník a taky učitel, dělá celá léta akty své ženy a skutečně zkoumá techniky, technologie, snaží se o výtvarno, zajímavo a ovvládnutí technik v souznění celku... nejsem fotograf, nerozumím...ale domnívám se , že pak by -a on určitě- na půdě akademické v tématu obstál.

karma:-)

2 0
možnosti
Foto

Díky za komentář. V článku je odkaz na FB stránku, kde pan Richtr prezentuje tyto práce, takže se na ně můžete mrknout (pokud se to "neviděla jsem" vztahuje k panu Richtrovi a ne k vašemu kolegovi, není mi to z textu úplně jasné).

Pokud jde o akty, myslím, že to je skutečně vrcholný fotografický kumšt, pokud mají stát za to. Udělat pěknou fotku krásné ženy zvládne středně pokročilý fotograf a kdybych měl nějakou krásnou ženu po ruce, jistě bych to zvládl též, ale aby to bylo skutečně umění, které vynikne v záplavě všudypřítomného reklamního a jiného erotična, to chce mistra. Věřím, že váš kolega je přinejmenším na správné cestě.

2 0
možnosti
KT

Bla, bla, bla ... ty pomatené báby jsou k smíchu.

A Vy taky!

2 3
možnosti
Foto

Nu, každému, co jeho jest. Mně jsou zase k smíchu lidé, kteří nedokáží předvést ani triviální úroveň smysluplné argumentace.

5 0
možnosti
  • Počet článků 606
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1349x
Narodil jsem se 5. března 1975 v Brně, kde také žiji. Zajímám se o pravoslaví, filosofii, religionistiku, fotografování a literaturu. Politicky jsem demokratický levičák. Nenápadně jurodivý.

Kontakty:
- jaroslavpolak1975@gmail.com
- Twitter
- Facebook
- Flickr (fotografie)

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené články