Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Najít si smysluplnou činnost a dostávat za to aspoň tolik aby bylo možno hledat skutečné hodnoty. To je dobrý základ. Gratuluji a pište dál, je to fajn.

0 0
možnosti

J16a75r77a 97R55a88n56k

21. 1. 2016 3:00

R^Gratuluji, jsem rada, ze se Vam dari a lisku muzete dostat zpet?

0 0
možnosti

Je fajn, že se máte fajn R^. Jak napsal klasik : dělání, dělání, všechny smutky zahání ...

1 0
možnosti

držím palce a pěsti, aby Vám to nadšení z utloukání bolavého ducha monotónní fyzickou prací chvíli vydrželo, alespoň do té doby, než najdete něco jiného, co Vás bude naplňovat. Ale naprosto Vám rozumím. Dle pravidla "co udělat musím, to udělám ráda", i já nacházím opravdu uspokojení při obdenním žehlení, vaření a vysávání. :-)R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Ta práce není monotónní a ducha neutlouká ani v nejmenším. Jestli to z článku vypynulo, tak se omlouvám za nedorozumění. Po pravdě řečeno je to opravdu po dlouhé době práce, která mi připadá opravdu smysluplná.

1 0
možnosti
  • Počet článků 606
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1349x
Narodil jsem se 5. března 1975 v Brně, kde také žiji. Zajímám se o pravoslaví, filosofii, religionistiku, fotografování a literaturu. Politicky jsem demokratický levičák. Nenápadně jurodivý.

Kontakty:
- jaroslavpolak1975@gmail.com
- Twitter
- Facebook
- Flickr (fotografie)

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené články