- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Líbí se mi ten článek.Mám Nohavicu velmi ráda i přes všechny prohřešky,které mu někteří připisují.
Mně trochu vadí, že když už Nohavica spíchnul onu veršovánku, proč k ní neudělal i nějakou melodii - použít světoznámý filmový motiv je spíš komerční sázka na jistotu (a svým způsobem devalvace původní skladby)...
Bylo smutné vidět, jak Nohavica zpívá Krylovy písně. Zmizelo z nich všechno, co tam KK vložil - hořkost, smutek, pokoru, rebelii a lásku.
U Nohavici se to vše vytratilo, zbyl jen text a hudba, nic víc.
Nevím, proč k tomu sáhl, bylo to zbytečné.
Dnes s vama souhlasim. Z me strany - nemyslim si, ze by se Nohavica dopoustel nejake krecovitosti ci se vezl na vlne rasismu. Naopak...pokud by se podobnym tematum vyhybal, bylo by to od nej krecovite, protoze on vzdycky zpival, jak vy rikate, o symptomech. No a to dela porad. Navic ta konkretni pisnicka je v jeho tvorbe spise jen tak do poctu.
Brňáku, baraba je označení typu chlopa, ne jeho jméno. A už vůbec ne arabské.
Karma. Dík za promyšlenou analýzu. Několik poznámek: Kryla hráli po 68 všichni. Z Mnichova už nezpíval o tom co jsme prožívali denně doma, promluvil až po sametu a bylo to skvělé varování. Nediskutoval, zpíval svoji pravdu.
Nohavica umí krásně popsat jednotlivosti života, zpívá o svých myšlenkách a pocitech, důležitých nebo jen pomíjivých, banálních, ale spousta lidí se v těch písních najde. A uvědomují si, jací jsme a jaký život vedem.
Karma.Dělat z Nohavici "vlasteneckého pěvce",který po boku Ortela a dalších "vlastenecky" skoro zpívajících neumětelu a nul je opravdu komické....