Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V15á64c84l88a25v 65Z61e70l64i69n63k89a 2392870513692

Doporučuji srovnat s blogem pana Pavla Opla: Policisté se samopaly na "Vánočních trzích" není normální stav a nechci si na to zvykat. Pak už myslím není k výplodu tohoto sluníčkáře potřeba další komentář.

+1/0
21.12.2016 11:17
Foto

J62a58r94o47s26l62a97v 61P59o38l88á72k 9588313163846

Já si taky nechci zvykat na ozbrojence se samopaly na vánočních trzích. Pokládám je za mnohem reálnější hrozbu než nějaké teroristy.

0/0
21.12.2016 23:14

J32a89r23m83i33l16a 84V76a80v58r14o41c27h15o94v10á 1894249188349

?8-o?

+1/0
21.12.2016 6:47

S50i52d38n20e27y 67S35i27s13k12a 3417752952145

No marxisticka levice (ke ktere se verejne hlasite) jsou ze sve podstaty zlocinci a teroriste, tak proc byste se bal jim podobnym, ze?

+3/0
21.12.2016 0:43

V67á32c13l29a79v 48Z74e70l41i40n85k26a 2132550953702

Jo, to sedí. Násilí a teror proti odpůrcům, braní a rozdávání z cizího. To jim šlo vždycky dobře.

+1/0
21.12.2016 11:18
Foto

J66a62r31o25s69l24a65v 72P40o93l95á66k 9188553413106

Po pravdě řečeno se začínám spíše přiklánět k heideggerovské skepsi ve smyslu věty "Už jenom nějaký bůh nás může zachránit." Zdá se, že Egon Bondy měl pravdu, když poznamenal, že Marx až příliš (osvícenecky) počítal s tím, že člověk je tvor racionální. Marx odhalil společenské zákonitosti Platonovy jeskyně, ale byl přílišný optimista. Mám pocit, že už je pozdě a pokud z té jeskyně někdy vyjdeme na světlo, bude to spalující světlo vyprahlé pustiny. Desert of the Real...

Ale to je jen takové postesknutí. Vítejte na mém blogu a užijte si požehnané Vánoce.

0/0
21.12.2016 23:21
Foto

J39a85r39o98m94í32r 90T15i14c69h14ý 9626488859363

Když bude náledí mám možnost volby. Pojedu opatrně a vybavím se, nebo prostě zůstanu doma. Horší to je, když hloupá slunčata pozvou do EU velký počet lidí o kterých nikdo nic neví, jen to, že jsou mezi nimi jedinci, kteří nás smrtelně nenávidí. To pak narozdíl od ledovky nemám možnost řešit, jen doufat, že díky vítačům nebudu další obětí. Nebo-li to Vaše srovnání kulhá na obě nohy

+2/0
21.12.2016 0:04

A48l11e10š 55M44o14r39b50i46c17e42r 2159242745441

Je fakt, že třeba v 70. a 80. letech bylo v Evropě rok co rok dvě stě a více obětí terorismu (tedy ve srovnání s posledními léty mnohem více), a žádná srovnatelná panika nepanovala.

Na druhou stranu tehdy to většinou byli "naši" teroristi -- marxisti, náckové, nacionalisté nebo náboženští. Dnes je to islámský džihád, ideologie z jiného světa, z vnějšku.

Proto ten strach? (samozřejmě kromě bezmezné brutality)

Mně osobně na islámu děsí jeho skálopevné přesvědčení o tom, že všechna ostatní náboženství převyšuje a završuje. A osoba proroka Mohameda. Byl mnohým a v některých případech................... no, francouzský ministr vnitra řekl, že jen letos zabránili 17 velkým teroristickým útokům.

Už brzy se asi začne zřetelněji ukazovat, jak to vlastně je.

Nezbývá než si přát, aby i nadále byla ledovka větší hrozba.

0/0
20.12.2016 23:54

V75á45c73l76a69v 71Z54e66l84i37n63k36a 2922770193602

No vidíte. Já se zase nejvíce bojím naivních jedinců vašeho ražení, kteří zpravidla nemají rodinu, nic moc v životě nevybudovali a tudíž jim tak nějak o nic moc nejde. To že jste sluníčkář a pravdoláskař ani netřeba psát. Člověku zdravého rozumu stačí už první odstavec vašeho textu, aby mu to docvaklo. Nezlobte se, ale dávat utonutí při dovolené, úmrtí v důsledku dopravní nehody nebo nakažení se z potravin na stejnou misku vah jako terorismus, tak to už je znakem hodně velké demagogie anebo hodně mdlého ducha. To vám fakt nedochází jak neskutečnou hloupost jste z hlediska základní věcné logiky vyplodil? Zkuste zapřemýšlet, čím se ona běžná rizika liší od terorismu bombani nebo nákladními auty.

+6/0
20.12.2016 23:38
Foto

J13a36r41o56s80l81a16v 39P10o83l50á34k 9698543853836

Jediný, kdo tu neumí zformulovat argument, jste vy.

+2/−3
20.12.2016 23:46

V71á98c55l38a28v 71Z50e62l71i40n38k10a 2772290113852

Nešlo o argumenty, ale o podnět k zamyšlení se nad tím, co jste napsal. Opravdu vám nedochází jak hloupé je srovnávat riziko plynoucí z příjmu potravy nebo přemisťování se z místa na místo s magorem, který má chuť vás roztrhat bombou nebo přejet autem jen proto, že jste členem té nenáviděné západní civilizace? Pokud ne, tak se obávám, že příslovečné házení hrachu na stěnu je ve srovnání s předkládáním nějakých argumentů vám vysoce efektivní a smysluplná činnost.

+3/0
21.12.2016 0:00

P20a24v63e95l 62P71o17n44e87c 6914949632410

V mých očích žádný hrdina nejste, váš článek na mě působí cynicky. Podobné výroky vedli bezpochyby i někteří Češi v roce 1939 při začátku německé okupace, nebo v roce 1968 při obsazení ruskou armádou.

+4/0
20.12.2016 22:10
Foto

J54a82r44o12s93l80a17v 93P46o61l56á96k 9228833403286

Nemám sebemenší potřebu být ve vašich očích hrdinou.

Srovnávat okupaci a teroristický útok je blbost.

0/0
20.12.2016 22:23

D44u98š71a82n 72N15i67k67o75d69e18m 9125929654203

Ale vy jste začal ;-)

0/0
21.12.2016 6:30

P37a61v69e76l 76V95é55b94r 5849972912381

Proč se bojíte náledí víc než teroristů:

Fobie z ledu?

Nedostatečná představivost?

Nedostatečné IQ?

Úkol od nadřízeného napsat podobně hloupý článek?

+7/0
20.12.2016 21:23
Foto

J16a68r58o11s25l20a32v 13P61o76l29á42k 9828983713966

Představivost mám velkou, ale dovedu ji držet na uzdě. Vy si sice asi dovedete představit kdejakou blbost, ale zjevně se vám nedostává schopností k tomu, abyste si představil snížení bezpečnosti silničního provozu při náledí.

+2/−2
20.12.2016 21:32

J36o23s41e34f 38H58a63v41r11á56n77e57k 9661321744

Svatá sprostoto!

+4/0
20.12.2016 21:05

J37a76r30o68s74l46a62v 48C53h90u50d10á15č57e18k 7104575636715

Proc svata?

0/0
20.12.2016 23:31
Foto

R94a23d10k65a 24K74i44e30l52b61e77r30g56e83r28o61v19á 6173717930764

Neumenšuju bolest pozůstalých ze včera. Je mi to líto... ale dávám Vám za pravdu...Opravdu se bojím spíš malých hloupých náhod a nehod každodennosti.Ty vzdálenější jistě vnímám, ale je to, jak píšete... nepodlehnout hysterii, nepřiživovat strach... A.Lustig někde řekl, že v koncentráku hráli divadlo... učili se role ne jednu, ale víc...nevěděli, kdo zítra zmizí ve ,,sprše,, .. tak aby to mohli hrát dál... aby mohli dál nějak žít...Je mi líto včerejška, pokloním se památce, zamyslím, ztiším se... ale ráno budu mít ten běžný strach, aby až děti půjdou po přechodu přes silnici, nebylo náledí, co řidič neubrzdí.

+4/0
20.12.2016 20:49
Foto

J66a48r93o70s89l14a71v 90P11o51l29á49k 9668733213646

Musím říci, že bych měl třeba mnohem větší obavy, kdyby došlo k masivnímu ozbrojení obyvatelstva, po kterém někteří tak volají. O zlomek procenta by se tím zvýšila šance, že někdo zastaví teroristický útok, ale celkový počet mrtvých za rok navíc bych si neodvážil odhadnout...

Mimochodem: Vzhledem k povaze svého psaní mám také legitimní důvod bát se víc než teroristů různých bojovníků za evropské a křesťanské hodnoty, kterým lidé jako já leží v žaludku. Ale nebojím se jich. I oni jsou prostě "přírodní úkaz" ;-)

+4/0
20.12.2016 21:09

M81i16l67a19n 32R86a13d33e48k 3877316831111

to je fakt, za nacistu i za komancu mozna zemrelo vice lidi normalni smrti, nebo tim ze spadli ze schodu. Nevim proc se stale hysterizuje, nackove a komanci byli fajn, v koncentraku a v gulagu prece vsichni neumreli tak co

+1/0
21.12.2016 1:15

L33u80b95o53š 64C33h28l33u97m75s80k72ý 2400475898865

Jj, celý den slyším, že si máme zvykat. Prostě k nebezpečnému náledí si přidáme jen méně nebezpečný terorismus. Občas to někde bouchne, no a co? Tak jste to myslel?

+4/0
20.12.2016 20:48
Foto

J29a14r63o78s93l45a95v 17P22o69l97á38k 9708833853806

Jo, přesně tak jsem to myslel. Na nové hrozby si musíme zvykat pořád. A snažit se jim předcházet - ovšem nikoli za cenu, která nás ohrozí víc, než původní hrozba. Typický příklad: Volání po vyzbrojení obyvatelstva. To by přineslo mnohořádově víc obětí než terorismus.

+2/−3
20.12.2016 21:01

L32u12b78o66š 28C25h85l77u66m98s57k87ý 2440205568165

Víte jak jsou lidé vyzbrojeni v USA? A žádný, mnohořádově vyšší počet obětí, se vůbec nekoná. Ono to totiž působí asi takhle ... a nemá ten druhý náhodou taky zbraň? Jenomže u nás (i když se to zlepšuje) si je jaždý lupič či terorista téměř jist, že nemá.

No a jestli jste to tak myslel, tak proboha vypadněte z toho zaprděnýho Česka a užívejte si multikulturu někde jinde. Třeba v zemích, kde mají teplejší klima vás nebude ohrožovat náledí, jen tam občas něco bouchne. Ale pravděpodobnost, že u toho budete vy, nebo někdo z vaší rodiny je velice malá.

+2/0
20.12.2016 21:11
Foto

R40a91d11k97a 44K64i96e69l12b11e18r68g25e16r62o10v46á 6193887530654

pane Chlumský, pokud by lidi měli vidět nějaký film... byl by to film Bowling for Columbine..http://www.csfd.cz/film/44726-bowling-for-columbine/prehled/

a...mimo jiné v kontrastu s tím Kanada, kde se lidi ani nezamykají, a to proto, že se tam i v médiích k věcem přistupuje bez senzacechtivosti. a přebytečné hysterie.

+1/−2
20.12.2016 21:25

L66u83b50o46š 45C62h18l66u38m17s63k81ý 2620285238765

Dámo, já v té Kanadě skoro rok žil a dojem, že by se lidé nezamykali, jsem nenabyl. Zato jsem nabyl dojmu, že všichni mají potřebu všechno hned oznámit. Ano, zažil jsem to (nezamykání), v takovém county městečku, ale v Nebrasce. Tam to ale probíhalo vše jako v americkém filmu. Do pěti minut po zaparkování auta u mě byl policajt a otázky byly jednoduché. Účel pobytu, do kdy, u koho. Je fakt, že druhý den mně už všichni obyvatelé zdravili a mávali mně z aut.

+3/0
20.12.2016 21:36
Foto

R54a88d30k14a 43K12i31e55l82b75e58r40g42e80r81o20v20á 6953507470454

;-)...manžel tam několikrát pracovně pobýval... leccos zažil, leccos vím, mnohé si nemaluju ...rozepisovat se nebudu...Protože pořád tvrdím,že největší radost z ozbrojování mají zbrojaři - a strach je bezvadná reklama. A zhusta iracionální chování davu je jim cílem. Každý magor má pak zbraň. Zbraň ve světě, kde každý druhý bojuje s psychikou, aby tlak života ustál...Koukněte jenom na vaše nervy...cosi o vypadnutíRv...tak, co si tu budeme proboha namlouvat.

0/−2
21.12.2016 0:27

S40i59d24n59e34y 49S92i51s40k18a 3527792462285

Jinak v Kanade je tez dost zbrani ... dlouhe zbrane tu muzete mit (a hodne lidi ma) uz od 12 let ... V Alberte (jde jen o odhad, jelikoz dlouhe zbrane se tu neregistruji) pripada na o neco vic nez 4 miliony obyvatel cca 7.5 miliony dlouhych zbrani - pusky (I poloautomaticke) a brokovnice. U nas dome - 4 dospeli jich mame vic jak 20 ks ...

0/0
21.12.2016 0:52
Foto

R95a21d98k76a 45K79i16e44l24b17e34r89g79e76r31o10v80á 6183137800144

zdravím a upřímně Vám přeju klid...protože pokud jich potřebujete tolik...je něco blbě..nebo nevím...

.pokud sběratelství - vášeň, je všechno dobře.

0/0
21.12.2016 2:35

S50i84d72n82e87y 70S31i43s82k16a 3107332382115

Lov - zijem v divocine a diky puvodu manzelky muzem lovit celorocne ... Ono na ruzna zvirata jsou ruzne zbrane a za leta se to nasbira ... Deti zacinaji s .22 (veverky, svisti ...) ve 12 letech, pak .270 (srny, antilopy), 30-06 (jeleni), 45-70 (medvedi) ... brokovnice - 20 gauge (deti), pak 12 gauge ... Pak nejake doplnky - treba .338 Lapua Magnum na strelbu na dalsi vzdalenost ... Dalsi sada zbrani je v nasem dome v Utahu v USA ... :-P BTW oba domy nemusime zamykat, presto bez brane bych na nektere casti naseho pozemku nesel ... Nedavno jsme meli pumu na zaprazi, casto prijde na navstevu Black Bear ...

0/0
21.12.2016 2:42
Foto

R72a90d10k39a 48K68i94e79l17b25e20r42g68e60r59o40v30á 6783657200914

aha.)) tak lovu zdar... to je jiná.)) no, neznám vás...takže to nebezpečí i snad trochu závidím:-) nezamykat se je vždycky výraz důvěry... a pravdu máte, že tohle jde i u nás na jen na vsích...myslím na noc....ale ani ve městech u nás to nejde... V clelém tom mém nezamykání jsem myslea noc... Bylo by fajn , kdyby prostě lidi byli v pohodě na celý tý modrý placce.:-)

0/0
21.12.2016 9:25

S40i93d35n60e16y 32S55i52s85k89a 3177722762965

V Kanade (a USA) jsem pres 48 let - opravdu se nezamyka jen na venkove, coz plati pro rural staty a provincie v USA a Kanade stejne. Policajt me nikdy v USA ani v Kanade nezastavil (krome speeding).

0/0
21.12.2016 0:49

S70i78d44n21e79y 74S11i26s77k13a 3807552202115

Bowling for Columbine? To mysite tu agitku otyleho komunistickeho demagoga a opakovane usvedceneho lhare a manipulatora Moora??

.

V Kanade ziji vic jak 48 let (Alberta), nezamyka se pouze na venkove (ale to plati stejne I pro venkov USA - Montana, Wyoming, Utah, Idaho ...).

0/0
21.12.2016 0:47
Foto

R23a54d49k92a 18K31i17e80l17b97e53r42g43e72r83o68v66á 6563777530864

nojo no... tak každý ctí jiné bohy...ve zbrojním průmyslu to je jeden vedle druhého. Hezké Vánoce.

0/0
21.12.2016 2:41

S63i33d18n85e74y 79S60i29s34k43a 3387292742965

Ano jsem clen NRA ;-D a vlastnim akcie zbrojnich firem. A co? A commie Bohy opravdu nectim.

0/0
21.12.2016 2:44
Foto

R74a88d92k27a 36K13i62e56l37b40e71r75g56e82r43o39v95á 6853537540454

aha:))) nojo.... tak to si nemůžeme rozumět.)))) nectím bohy komunismu, neblázněte.... prostě se jen jako autor bojím, aby zbraň byla vždy v rukou jen opravdu těch rozumných... nic víc.

0/0
21.12.2016 9:28

N11i62n39a 83P23o30k15o37r46n33á 1172105441639

Pres 13 tisic zabitych strelnou zbrani (a dalsich skoro 30 tisic zranenych) v USA jen za rok 2015. V USA mate 30x vetsi pravdepodobnost byt zavrazden strelnou zbrani nez ve Velke Britanii.

+1/0
20.12.2016 21:27

L93u69b81o87š 59C68h36l29u54m39s47k49ý 2870535778605

Doporučuji si tu pravděpodobnost ověřit večerní procházkou v Londýně. A ani si nemusíte nijak zvlášť vybírat čtvrť. Určitě to bude fungovat, zastřelena rozhodně nebudete.

+1/0
20.12.2016 21:53

N93i89n77a 20P31o44k57o25r73n73á 1782425161349

Po Londyne se prochazim vecer i v noci pomerne bezne a zatim, jak vidite, ziju. Prepadli mne jen jednou v Curychu. Ale nevim, proc vam vlastne na takovy legracni argument odpovidam. Vy jste tvrdil, ze v USA se mnohonasobny pocet obeti nekona. A na konkretni cisla reagujete takto. V Londyne je prumerne za rok zavrazdeno 1,6 cloveka na 100 tisic obyvatel. V Praze je to 2,7. V New Yorku 5,6.

0/0
21.12.2016 0:06

S44i38d32n75e43y 93S41i91s82k72a 3567502922125

Vetsina jsou sebevrazdy ...

0/0
21.12.2016 0:52

N63i68n89a 66P86o58k79o39r49n50á 1732255591599

Z tech mnou uvedenych statistik jsou sebevrazdy vyjmuty.

0/0
21.12.2016 9:11
Foto

J53a12r52o61s54l75a95v 40P24o53l24á54k 9838603943456

Zajímavé. A proč tedy v Austrálii...

https://www.theguardian.com/world/2016/jun/23/australias-gun-laws-stopped-mass-shootings-and-reduced-homicides-study-finds

0/0
20.12.2016 21:33

L27u47b71o10š 74C80h71l24u73m25s66k56ý 2790515458935

Samozřejmě, když jsou do toho přimíchány sebevraždy. Když se nezastřelí, tak skočí z mostu a už se nezapočítává.

+1/0
20.12.2016 21:46
Foto

J53a67r76o32s22l13a48v 49P50o18l92á93k 9368723153656

"From 1979 to 1996, the average annual rate of total non-firearm suicide and homicide deaths was rising at 2.1% per year. Since then, the average annual rate of total non-firearm suicide and homicide deaths has been declining by 1.4%, with the researchers concluding there was no evidence of murderers moving to other methods, and that the same was true for suicide."

0/0
20.12.2016 22:51

P84e64t88r 77O78h42l22í80d12a77l 9802826605325

Tak jen abych doplnil závěr té studie (mimochodem dělanou vědci, kteřé se otevřeně hlásí k nutnosti více regulovat vlastnictví zbraní), kterou citujete a vytrháváte z kontextu, když už teda:

"Following the enactment of gun law reforms in Australia in 1996, there were no mass firearm killings through May 2016. There was a more rapid decline in firearm deaths between 1997 and 2013 compared with before 1997, but also a decline in total nonfirearm suicide and homicide deaths of a greater magnitude. Because of this, it is not possible to determine whether the change in firearm deaths can be attributed to the gun law reforms."

0/0
22.12.2016 0:47

M25a56r95t43i12n 48P65r51a77c49h24a59ř 9955369

Milý pane Poláku, ochrana hranic před nepřáteli je staletími ověřená nutnost. Nevěřte nesmyslům, že "ploty" nefungují. Kdyby naši předkové za Evropu nebojovali, tak dneska možná otročíme Osmanům. Nelíbí se mi, jak ji dnes bez mandátu voličů rozdávají lehkomyslní politici, kteří nemají žádnou zásluhu na její dlouho budované prosperitě.

+6/0
20.12.2016 20:47
Foto

J40a31r16o79s31l40a82v 74P84o59l39á63k 9898973893986

Běžte někam s ploty. Ty nakonec fungují hlavně proti vlastnímu obyvatelstvu a užili jsme si jich dost. Fakt si myslíte, že nějaký plot zabrání teroristické organizaci v tom, aby někam dostala útočníka nebo tam nějakého naverbovala? Ano, jistě, možná by to takový plot těm teroristům trošičku ztížil, ale stojí nám to za to? Mně tedy rozhodně ne.

+2/−4
20.12.2016 21:36

M32a45r71t68i34n 42P70r20a25c18h32a81ř 9255339

Mě nemusíte poučovat jak ploty fungují, já jsem za komunistů prožil půlku života. Tenkrát ploty sloužily hlavně k tomu, aby nikdo nemohl odsud ven. Za současné situace raději obětuji čtvrthodinu na hranicích s platným pasem v ruce , pokud to výrazně omezí volný pohyb individuí bez minulosti a dokladů. Argumenty o tom, že islámští útočníci k nám v případě potřeby přiletí kdy budou chtít a první třídou také selhávají, protože zatím téměř všichni přišli s uprchlickou vlnou, zbytek se v Evropě "integroval" již nějaký ten pátek...

+2/−1
20.12.2016 23:23
Foto

Z35d10e91n96ě31k 15M51a50t61u54š51k92a 7258236675276

téměř většina teroristů se v Evropě narodila a mají občanství některého z evropských států.

0/0
21.12.2016 10:33

M87i36r87o86s50l34a59v 73K89u67l61h80a47v59ý 5299672661

RvRvRv Přečetl jsem jen titulek a bohatě mně to stačí k odpovědi.

Nu protože víte, že zlomená ruka nebo noha pěkně bolí, ale jistě také víte, že když to bouchne v autobusu, nic Vás už bolet nebude!!!

+5/−2
20.12.2016 20:34



Jak šel čas s blogy iDNES.cz?

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.