Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Za necely Mesic to bude 25 let, co jsem si koupil hodinky jedne z tech japonskych jmenovanych. Vlastne hodinky ne, chronograf, na baterky. A cas, snad dve, tri vteriny koriguju dvakrat do roka. vzdy na jare a napodzim.

A ani nebyly moc drahe, tak 300 az 400 DM.

1 0
možnosti
Foto

I77v95a88n 48M64a39r41e30k

8. 3. 2018 13:10

Mám hodinky "Bentime" a "Morellato" což mi celkem stačí. Mým snem je vlastnit ještě hodinky Tourbillon-Leoš Janáček, které považuji za opravdový klenot. Vzhledem k jejich ceně a výší mého důchodu si o nich mohu opravdu nechat jen zdát. ;-(

0 0
možnosti
Foto

Tourbillon od MPM je čínská produkce. MPM "Primky" jsou u nás skládané čínské díly. V zásadě to není mizerná kvalita, ale cena je strašně nadsazená. Pokud toužíte po čínském tourbillonu, seženete jej za mnohem férovější cenu. Třeba firma Aatos. Číňani tohle umí dělat, otázka zní, k čemu je dobré mít hodinky s komplikovanou choulostivou součástkou, která vlastně nic nedělá. Za 130 tisíc (za které to MPM nabízí) si dnes koupíte i některé Rolexky...

0 0
možnosti
KM

Ještě něco pro inspiraci. Tady jsou ke stažení zadarmo spousty fotografických a jiných časopisů ve formátu pdf.

http://magazinelib.com/art/photo/

1 0
možnosti
KM

Pěkný povídání. Chyběl jste mi tady. Fotíte? R^

1 0
možnosti
Foto

Díky :-) Focení... no, pár rozumných fotek jsem za poslední rok udělal, ale nic moc. Nějak mi schází inspirace. V tomto byl šroťák skvělá a inspirující práce :-)

0 0
možnosti
Foto

Zajímavé technické čtení, díkyR^ Já mám na zimní nošení pod těsnější rukáv bundy Casio - Analog MRW 200H-1B3 15044308, na léto a do terénu nosím Casio pro trek pathfinder a do divadla mám starší ale pěkné Festiny v nerezovém rámu. Mimochodem, co značka Festina? Nikde jsem o ní ve Vašem článku nečetl...?

1 0
možnosti
Foto

Díky :-) Protreky jsou fajn. Dlouho jsem jedny měl, i když byly na mou ruku velké, byly překvapivě pohodlné. ABC funkce se na výlety hodí...

Festiny nejsou můj šálek čaje (designově), ale rozhodně to není žádný šmejd. Mám pocit, že v Česku ale mají pověst lepších hodinek, než ve skutečnosti jsou. Podle mě jsou srovnatelné s vyššími řadami od Casia. Rozhodně patří k tomu smyluplnějšímu, co si může dát člověk na ruku, pokud nechce moc utrácet :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 606
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1349x
Narodil jsem se 5. března 1975 v Brně, kde také žiji. Zajímám se o pravoslaví, filosofii, religionistiku, fotografování a literaturu. Politicky jsem demokratický levičák. Nenápadně jurodivý.

Kontakty:
- jaroslavpolak1975@gmail.com
- Twitter
- Facebook
- Flickr (fotografie)

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené články