Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěknej zvěřinec :) R^

2 0
možnosti
Foto

Odstranil jsem příspěvky trolla, který se rozhodl prudit ve všech diskusních vláknech, což už je opravdu extrém i na mě.

1 2
možnosti

Hrdina Polák s cylindrem. Stačí na něho maličkej bot a je v řiti.

2 2
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Máte krásná zvířátka, ale já si to všechno nedovedu představit v jednom bytě. A liška už vůbec nepatří do bytu a já bych jí nechtěla ani na zahradě, liška patří do lesa.

Ale jinak je znát, že máte zvířata rádR^

0 0
možnosti

Já myslím, že je to krásné!

4 0
možnosti

Jak lištičku venčíte? Předpokládám, že potřebuje spoustu pohybu venku. :-)

0 0
možnosti
Foto

Chodí na kočičí záchod. Zatím by se venku strašně bála a navíc ještě není proočkovaná. Až povyroste, zkusím ji vzít na takový pěkný plácek za domem a uvidíme, jak se jí to bude líbit. V každém případě ale bude muset být na vodítku. Prostě postupně. V každém případě má k dispozici celý byt na běhání (honí se s kočkami, hraje si s Eliškou, pohybu má kolik potřebuje). Liška není pes a potřebuje jiný přístup.

2 0
možnosti

R25o39m22a56n 40D21o49b49r67ý

11. 6. 2013 22:54

Teda, vy jste dobrej! Chodíte do práce, živíte zoo a ještě stíháte psát i fotit i diskutovat! U vás v bytě teda musí být puch obecný.

3 3
možnosti
Foto

Komentáře hloupých a nenávistných lidí, kteří navíc nečtou články, které komentují, mne nikdy nepřestanou fascinovat. Kdybyste totiž článek četl, věděl byste, že pracuji z domova.

2 2
možnosti

To uživíte z důchodu? 8-o

4 1
možnosti

R90o48m78a89n 19D71o12b31r50ý

11. 6. 2013 22:55

Myslíte, že je v invalidním důchodu jako gaučový guru?

4 1
možnosti

Tak už jenom agamu vousatou... Žádné jiné zvíře nemá tak dokonale vypracovanou techniku pohrdavého Pohledu, kterým svého chovatele častuje prakticky pořád:) A dovolím si i malý off topic: přestože s Vámi ne vždy souhlasím, tak mi na fb budete citelně chybět.. Ať se daří...

1 0
možnosti
Foto

Díky za komentář. Ano, agamy vousaté jsou super, ale co mám tu lišku si už nechci pořizovat další kontaktní zvíře, neměl bych čas a sílu se mu věnovat ;-) 

Ohledně FB: Ale zase díky tomu ušetřím spoustu času, který jsem plýtval na zbytečné slovní střety s různými hatery. Ostatně ani zde nejsou takové existence výjimkou...

1 1
možnosti
  • Počet článků 606
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1349x
Narodil jsem se 5. března 1975 v Brně, kde také žiji. Zajímám se o pravoslaví, filosofii, religionistiku, fotografování a literaturu. Politicky jsem demokratický levičák. Nenápadně jurodivý.

Kontakty:
- jaroslavpolak1975@gmail.com
- Twitter
- Facebook
- Flickr (fotografie)

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené články