Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I když jsem seznámen s Vaším spirituálním nábojem ,tak si neodpustím citaci: Prach jsi a v prach se obrátíš...Pokud nějaký Bůh je,tak nechť poctí svou přízní pana Filipa Topola...

1 0
možnosti

P96e13t14r 98P93e64t14r93o39v

19. 6. 2013 20:12

R.I.P.

"Na krchově budou vědět, že jsem nežil nadarmo"

http://www.youtube.com/watch?v=MAbPNh_FqSc

1 0
možnosti

Škoda ho,hlavně byl mladý.A co takový "Žiletky"?To je taky bomba..........

1 0
možnosti
Foto

Jo, jsou vynikající, ale mě neuchvátily tak, jako zmíněná alba. Ale to je jen subjektivní záležitost.

0 0
možnosti

Byl jsem na koncertě Psích vojáků u nás v rockovém klubu Stará Mydlárna letos v zimě. Byl to nádherný večer. Netušil jsem, že to bylo naposledy... Takže si i já pustím jeho muziku a vzpomenu na to jak vždy lehce hrábl na klávesy piana....V

A díky za vzpomínku. Tentokrát karma.R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS