Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Na histroky z blázince se moc těším. Tenhle článek si zasluhuje karmu a také ji ode mne dostal. Je to opravdu přínosný článek.

0 0
možnosti

Ty stavy důvěrně znám a přeji Vám hodně síly je překonávat. I když vím, že je to dennodenní tvrdý boj. Nejste na to sám, jak se lze zde dočíst níže. Přeji vše dobré Vám i  všem těm dobrým   lidem zde, kteří Vám zde vyslovují nejen své pochopení, ale i podporu.

0 0
možnosti

asi to bude znit nepatricne, ale podle meho nazoru nadherny pribeh a skvele napsany. Ostatne vase blogy patri dlouhodobe k mym oblibenym. preji Vam, aby nikdo nezneuzival Vasi nemoc k dehonestaci vasich nazoru, jak uz byva bohuzel zvykem.

1 0
možnosti

Jaroslave, jsi velmi upřímný a otevřený člověk. Někdy prostě dojdou slova a člověk neví, co více říct. Tak snad ať se ti daří a najdeš své štěstí. :)

1 0
možnosti
Foto

J61a78k96u58b 33R87o82t47h

3. 10. 2015 10:59

Držím vám palceR^, deprese, ať reaktivní, nebo endogenní, je nemoc strašná a často terminální. Nicméně jen dotaz: skutečně vám za ta léta nepomohla nějaká antidepresiva 1. - 4. generace? Je jich dnes už celé spektrum, od Anafranilu 1.g. po Velaxin 4.g. Ono se často stává, že někomu nezabere, ba přímo nemoc zhorší, jeden lék, a jiný zabere. Jsou případy, kdy nezabere lék 4.g. větší voltáže a kupodivu zabere starý lék 1.g. s menším náporem na organismus.

Ale nemyslete si, že tím pádem nechám být vaše šílené ideologické výlevy, Kojote.;-)

0 0
možnosti
Foto

Však v článku píšu, že jsem bral (a beru) léky. Dlouho jsem se úspěšně držel na Noverilu, který už u nás naneštěstí nemá registraci, teď beru dlouhodobě Prothiaden. SSRI a modernější léky mi moc nezabíraly. Hledání vhodného léku u mě trvalo dlouho. O lécích se víc rozepíšu v příštím článku.

0 0
možnosti

J25a54r30a 40R23a52n97k

3. 10. 2015 0:55

Diky za duveru, doufam, ze toho nikdo nezneuzijeR^

1 0
možnosti
Foto

Nakonec se někdo takový najde. Asi ne zde, ale někdy později pod jiným, třeba politickým, článkem. Znám své pappenheimské :-)

3 0
možnosti

Hlavu vzhůru a držte se.R^ I tady vidíte dobrou zprávu, že nakonec jsou lidé přející a pozitivní. A že vůbec nejde o to, jestli je člověk komunista nebo kapitalista, ale spíš jestli je empatický a dokáže se v jistých situacích vcítit do role člověka v dané situaci. Sdílím trochu jiný pohled na svět než vy, ale vaše články jsou dobré, protože mě donutí se zamyslet, jestli je ten můj pohled správný. A tak to má být... pokud člověk nepochybuje a neustále mění názory podle situace, je tak trochu egoista.:-)

5 0
možnosti

Znam dva, kteri maji obdobne problemy jako vy. Jsou to velmi citlivi, vnimavi ke svemu okoli, pomahajici ostatnim, slusni, vzdelani a moc inteligentni lide. Kdyz se podivam na sebe, jake to jsem sproste hovado, tak se stydim. Palce vam nedrzim, nepotrebujete to, zvladnete to hrave sam, mate na to.

2 0
možnosti
Foto

Nu, zvládám to už 19 let, tak snad mám nějakou perspektivu. :-) Když nic jiného, tak jsem se naučil netýrat se zbytečnými pocity viny, což je velmi důležité. Ale s pokorou akceptuji fakt, že to jednou možná nezvládnu. Tahle nemoc přemohla i lidi, kteří s ní dokázali žít déle než já a dokázali toho mnohem víc než já.

0 0
možnosti
Foto

Jste odvážnej a obdivuhodnej chlap. Tomu, co popisujete, rozumím a myslím si, že Váš článek má velkou cenu pro podobně trpící lidi.

Díky, R^R^R^

6 0
možnosti
Foto

Díky, a zůstaňte na příjmu - historky z blázince budou docela zajímavé :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 606
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1349x
Narodil jsem se 5. března 1975 v Brně, kde také žiji. Zajímám se o pravoslaví, filosofii, religionistiku, fotografování a literaturu. Politicky jsem demokratický levičák. Nenápadně jurodivý.

Kontakty:
- jaroslavpolak1975@gmail.com
- Twitter
- Facebook
- Flickr (fotografie)

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené články