Diskuse

Nepřekonatelná partie

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Po dlouhých letech mám volný víkend a tenhle článek mi zpříjemnil noc.

Rada zní: Věř si a konej, v souladu se sebou.

Ostatně, lásce nelze poroučet a někdy rozhodují rychlejší :-)

Připojuji Československou vlajku [>-], mladší dodávám, že jde o zemi,

kde jsem se narodil.

0 0
možnosti

Karma. A s tou sestřiškou to zkuste třeba vám to výjde. Držím palce. R^

1 0
možnosti

Vzpomněl jsem si na svou civilní službu před 25 lety v jedné nemocnici. Moc se mi líbila jedna sestřička. Tak dlouho jsem díky svoji plachosti chodil okolo, až mi z toho začalo hrabat.

Když jsem pochopil, že bych se zbláznil, když to nezkusím. Tak jsem do toho v nouzi nejvyšší šel, protože jsem cítil, že popřu sám sebe, pokud to nezkusím.

Šla se mnou na schůzku, dali jsme si kafe, popovídali si, ..... a jasně a slušně mi řekla, že mě vnímá jako kamaráda (nebyl jsem její typ). Pěkná sprcha.

Ale ulevilo se mi, že jsem to zkusil. Bylo to smutné, ale i hodně osvobozující.

Snubák může být problém, pokud je vdaná, ale jak naznačují jiní čtenáři, třeba to může být jinak.

1 0
možnosti

No a samozřejmě mě následně napadlo, že jsem měl jít do toho dřív, že jsem si mohl ušetřit resp. hodně zkrátit tu stresující fázi dávání si odvahy a popírání svého zájmu. I když to dopadlo takhle.

0 0
možnosti

Karma.Tak to já mám laskavou sestřičku přiměřeného věku,která se stará o babičky a dědečky doma.A je to fakt výhra...;-)

1 0
možnosti

Spisovatel a inteligentní člověk se zajímavým životem, má u jistých sestřiček větší přednost než anonymní, byť velký třeba, fešák!

1 0
možnosti

Já bych se nevzdávala, a oslovila ji, pozvala na kávu.:-) Třeba já jsem vdaná a prstýnek nenosím. Tak to může být i obráceně.Prstýnek může mít i po rozchodu, nebo jen jako ozdobu. :-) A moc hezky napsaný článek.Díky R^

6 0
možnosti

R^

Teda já bych se nenápadně zeptal jiné sestřičky. To má tu výhodu, že nejpozději do konce šichty se to dozví i ona partie. A pak už poznáte co bude dál. :-)

2 0
možnosti
Foto

ráda Vás zase vidím... a čtuR^:-)

4 0
možnosti

J62a29r13a 92R22a95n25k

6. 5. 2017 20:36

Nevzdavat, muzete ji pozvat na kavu....chcete se bavit o co nejlepsi lecbe babicky:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Pozor ! Některé dámy nosí snubáky i po rozvodu, příp. po rozchodu. Prostě to zkuste a uvidíte. Držím palce.

0 0
možnosti