Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jaroslave, Georg Holy je v Kanadě a já se v Norimberku k němu přidávámR^:-)

1 0
možnosti

Dobre napsano, plne souhlasim s Vasim nazorem.

2 0
možnosti
Foto

Současně ale víme, ať už si to chceme přiznat, či nikoli, že systém založený na růstu nemůže expandovat do nekonečna.

Zdroj: http://jaroslavpolak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=602371

Právě, že může. To co především kapitalismus produkuje, to jsou znalosti a při jejich růstu může lidstvo expandovat exponenciálně. Základem je ale svoboda a kapitalismus bez státních regulací.

0 0
možnosti
Foto

Setkal jsem se s podobným názorem zrovna nedávno, když jsem o těchto věcech hovořil se svým bratrem ze sboru, a rozhodně jej nechci smést ze stolu. Uznávám, že ta moje formulace v článku si zaslouží víc než ad populum, které tam je. Budu se tomu v budoucnu věnovat. Zatím jen tolik, že dosud vyprodukované znalosti nás posouvají dopředu i generují nové hrozby. Je možné, že jsem příliš skeptický, ale vy jste dle mého soudu zase přílišný optimista.

Jinak pokud jde o znalosti a regulace, tam žádnou úměru nevidím. Vědecký a technologický pokrok šel prudce nahoru v obdobích totálních regulací. Mám na mysli samozřejmě válečné konflikty. Včetně studené války - tam neposouval pokrok neregulovaný kapitalismus ale soupeření velmocí.

0 0
možnosti

Mám podobný náhled na věci!

Vám karma!

BTW dosud mi funguje notebook IBM​, který mám někdy od roku 1997/8. Lze tedy použít jen pro internetové spojení či Skype, protože je to typ, co užíval diskety a např. AmiPro. Ale přežil i rok 2007, kdy ho používal můj tehdy pětiletý vnuk, aby měl vlastní spojení s námi (byl s rodiči mimo ČR). A já ho vždy vytáhnu, když mi odejde některý z těch nových úžasných výrobků, než si koupím nový. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 606
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1349x
Narodil jsem se 5. března 1975 v Brně, kde také žiji. Zajímám se o pravoslaví, filosofii, religionistiku, fotografování a literaturu. Politicky jsem demokratický levičák. Nenápadně jurodivý.

Kontakty:
- jaroslavpolak1975@gmail.com
- Twitter
- Facebook
- Flickr (fotografie)

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené články