Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Samice od strašidla aneb Úcta k ženám v podání „islamoklastů“

Před časem jsem se dozvěděl, že se o mně píše něco zajímavého v uzavřené skupině facebookové tlupy Islám v České republice nechceme. Nu, tak jsem si řekl, že se tedy podívám, co hezkého o mně tito lidé píší...

To, že se jedná o uzavřenou skupinu, pro mě samozřejmě nebylo žádnou překážkou, takže jsem se ponořil do smrdutého močálu, který ta skupina představuje. Nutno ale říci, že jsem byl vlastně potěšen – zjistil jsem například, že se tito aktivisté nejsou schopni domluvit ani na tom, kterého populistu budou volit, skupina je pouze hromadou různých verbálních blitků a výkřiků do tmy. Nicméně i tak se tito lidé podílejí na vytváření atmosféry nenávisti, která se jim může snadno vymknout z rukou. Ale pojďme se podívat na některé typické ukázky jejich „tvorby“. Zde je namístě varovat, že ve zveřejněných printscreenech se vyskytuje hate speech se všemi svými atributy jako je vulgarita, ponižování oponentů apod. Pokud se na něco takového necítíte, nečtěte prosím dále.

Vzhledem k tomu, že jsem tam kvůli tomu vlezl, začnu tedy debatou o mně, respektive výňatky z ní (printscreen celé diskuse je k dispozici zde).

Nu, co na to říci? Ksicht mám, jakej mám, a pracuju na tom, abych s věkem zkrásněl ;-) Na té diskusi je ve skutečnosti, tedy kromě její celkové bizarnosti, zajímavé jen to, že Václav H. Zdich je můj známý a jeho komentář „Propadám se do země...“ se netýkal mě, ale diskutujících. Což Václav následně objasnil, byl zabanován a kromě toho prvního dvojznačného příspěvku byly všechny ostatní smazány. Co k tomu dodat?

Podobně jako mě probírají tito „mudrcové“ i další lidi, kteří vyjádří byť jen sebemenší pochopení pro islám, například Tomáše Halíka, Vladimíra Špidlu nebo Jiřího Hřebenáře:

 

 

Je to jako přes kopírák: Typická je pro ně ad hominem argumentace s narážkami sexuálního rázu a (pokud to jen trochu jde, takže třeba v případě Tomáše Halíka to moc nejde...) vysmívání se vzhledu. V duchu přemýšlím, jak by, co se obličeje týče, hodnotili Martina Konvičku nebo Lukáše Lhoťana, kdyby stáli na druhé straně barikády...

Dalším zajímavým fenoménem je vztah členů skupiny k neonacistům. Někteří jim nepokrytě fandí, někteří pro nim vystupují, nicméně se nezdá, že by byl ze skupiny vyloučen někdo otevřeně sympatizující třeba s DSSS. Rád bych těm, kteří tam proti ultrapravicovým příspěvkům vystupují, vzkázal, že celá iniciativa v dlouhodobé perspektivě slouží především neonacistům – a vy jste z hlediska nácků přísloveční užiteční idioti, o kterých tak rádi žvaníte.

Mimochodem: Pokud jde o zaměření komerčně zajímavého počtu členů skupiny, Facebook v tom má ovšem celkem jasno:

Nicméně pokud jde o vulgarity, nepřekonatelné jsou tyto diskuse týkající se muslimských žen. Vezmeme-li v potaz, jak tito lidé kritizují údajně neuctivý přístup k ženám v islámu, je to až mrazivá ukázka psychologické projekce:

A to je prozatím vše. V blízké budoucnosti zveřejním v rámci těchto „IVČRN Leaks“ článek o tom, jak se tito lidé baví fantazírováním o masovém vraždění, jak reálně bojují proti nepřátelským facebookovým stránkám a dávají si při tom vlastní góly, a také o jejich vepřovém fetišismu, takže se máte na co těšit!  

Autor: Jaroslav POLÁK | úterý 20.5.2014 8:39 | karma článku: 16,21 | přečteno: 2276x
  • Další články autora

Jaroslav POLÁK

Horizonty událostí (skica)

„Proč mě někdy nepozveš na návštěvu?“ zeptala se s lehce šibalským výrazem v její pěkné tváři a já si v té chvíli opravdu nebyl jist, jaké přísliby se za tou zdánlivě nevinnou otázkou mohou skrývat.

6.4.2022 v 11:11 | Karma: 7,75 | Přečteno: 419x | Diskuse| Poezie a próza

Jaroslav POLÁK

Její krásný oči (skica)

„Víš, že máš fakt krásný oči?“ řekl jsem. Bylo to banální, ale byla to pravda. Měla krásné hnědé oči s duhovkami připomínajícími letokruhy vzácných cizokrajných stromů.

4.4.2022 v 21:58 | Karma: 13,27 | Přečteno: 392x | Diskuse| Poezie a próza

Jaroslav POLÁK

Zamyšlení nad celníkem a farizejem

Biblické zamýšlení nad známým podobenstvím o upřímnému pokání výběrčího daní a sebestřednosti náboženského profesionála.

13.2.2022 v 15:38 | Karma: 10,20 | Přečteno: 396x | Diskuse| Společnost

Jaroslav POLÁK

Názorové bujení

Každému se čas od času udělá názor. Takový člověk má většinou potřebu se vymáčknout, obvykle na veřejnosti. Zpravidla to není hezký pohled, ale dá se to taktně přejít.

9.2.2022 v 10:00 | Karma: 6,73 | Přečteno: 152x | Diskuse| Miniblogy

Jaroslav POLÁK

Kratochvilné vyprávění

„Tak s tím těžkým ublížením na zdraví to bylo asi takhle,“ povídal ten chlápek poté, co jsem mu objednal slíbeného ferneta.

7.2.2022 v 18:56 | Karma: 10,62 | Přečteno: 303x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejsem nominována na eurokomisaře, řekla v debatě pro studenty Nerudová

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno  9:52

Přímý přenos Šest kandidátů pro volby do Evropského parlamentu přijalo účast v debatě Zavolíme!, která je...

Tohle je nenávist, řekl o protestech za Gazu Trump. Kampus stále nevyklidili

26. dubna 2024  9:29

Kolumbijská univerzita v New Yorku odložila ultimátum, podle něhož měli protestující propalestinští...

Byl na vozíku, po výměně kyčlí běhá, trénuje na maraton. Pomáhá mu konopí

26. dubna 2024  8:58

Jakub Kryšpín pracoval, dálkově studoval vysokou školu, měl plány do budoucna. Ty ale v roce 2006...

Z mrazu konečně do tepla. Už dnes bude 17 stupňů, o víkendu i přes 20

26. dubna 2024  8:21

Chlad a mráz zřejmě končí. Meteorologové avizují už na pátek teploty přes patnáct stupňů, o víkendu...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 606
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1349x
Narodil jsem se 5. března 1975 v Brně, kde také žiji. Zajímám se o pravoslaví, filosofii, religionistiku, fotografování a literaturu. Politicky jsem demokratický levičák. Nenápadně jurodivý.

Kontakty:
- jaroslavpolak1975@gmail.com
- Twitter
- Facebook
- Flickr (fotografie)

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené články