Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lucyenne

28. 12. 2011 19:41
Moloděc!!!!

No vy jste, pane Polák, fakt vohromnej. Jak to je dlouho, co jste se konečně světonázorově našel v komunistické  straně? 3 měsíce? Čtyři? Musíte být na sebe hrdý, že Soudruhu:D. Od woodů a satanismu je to krok správným směrem. Co se týče vašeho "chlapáckého článečku, ve kterém se distancujete od přímo rodilého soudruha Filipa", tak jsem osobně unešna.Tolik odvahy, tolik samostatného myšlení, ten cudný vzdor....ech,ach. A zatím ještě nevystupujete ze strany? Úžasný! Prostě zralý soudruh. Být to to v padesátých letech minulého století, mažete do uranových dolů, soudruhu, ale to nijak nesnižuje hodnotu vašeho gesta, žé. Jen tak dál, milý soudruhu Jaroslave. Určitě se prosadíte ba proslavíte. Čest vaší občasné práci!;-D

1 0
možnosti

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

28. 12. 2011 17:15
komanče fakt nemusím

ale i u mě máte respekt.....budu vás vidět jako pomýleného (jestli mám pravdu teď neřešme), ale určitě jako rovného chlapa....toho si váším ......dokonce i u komančů;-DR^

0 0
možnosti

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

28. 12. 2011 17:16
Re: komanče fakt nemusím

vážím....ujela mi tlapa;-)

0 0
možnosti

Ottis300

28. 12. 2011 15:11
I když jste komunista, máte rozum

Ode mne karmaR^

1 0
možnosti

Kojot

28. 12. 2011 17:11
Re: I když jste komunista, máte rozum

Díky; inu, a když už ten rozum mám, nezbývá než jej používat, i když je to občas dřina ;-)

0 0
možnosti

Míra4.1

28. 12. 2011 13:24
V mnohém, možná téměř ve všem,

bychom se my dva spolu neshodli, ale za tohle respekt a karma!R^

5 0
možnosti

Kojot

28. 12. 2011 14:34
Re: V mnohém, možná téměř ve všem,

Děkuji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 606
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1349x
Narodil jsem se 5. března 1975 v Brně, kde také žiji. Zajímám se o pravoslaví, filosofii, religionistiku, fotografování a literaturu. Politicky jsem demokratický levičák. Nenápadně jurodivý.

Kontakty:
- jaroslavpolak1975@gmail.com
- Twitter
- Facebook
- Flickr (fotografie)

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené články