Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

P Bureš

1. 6. 2012 18:52
teorie

Zdravím,

k otázce proč lidi takhle fungují mě napadá - nejde o obdobu alergie?

Alergie by se dala hodně volně brát tak, že imunitnímu systému, kterému chybí zábava, začne někdy šibat. Tedy v momentě, kdy nenachází v těle žádného červíka, začne si jakoby myslet, že tam ten červík je, ale líp zamaskovaný, takže začne zesilovat a hledá něco divného. Najde třeba pyl v nose a nadšeně se do něj pustí (nebo do vlastní tkáně). Z hlediska imunity normální, ten červík tam vždycky býval. Dokonce se prý alergie dá zvládnout pořízením červíka, na kterém se imunita vyřádí.

0 0
možnosti
JP

Kojot

2. 6. 2012 11:51
Re: teorie

Zajímavá metafora. Díky.

0 0
možnosti
J

Johan4

31. 5. 2012 16:09
Pan Drábek

má pěknou sbírku takovýchto exotů blogerů ve svých článcích - Zásah bludným balvanem.

0 0
možnosti
JP

Kojot

31. 5. 2012 18:16
Re: Pan Drábek

Díky za upozornění, neznal jsem a pěkně jsem si početl. Některé věci vidím trochu jinak než on, ale líbí se mi, jak do těch pošuků tepe. Otázka zní, jestli to má nějaký skutečný význam či nikoli.

0 0
možnosti
  • Počet článků 606
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1349x
Narodil jsem se 5. března 1975 v Brně, kde také žiji. Zajímám se o pravoslaví, filosofii, religionistiku, fotografování a literaturu. Politicky jsem demokratický levičák. Nenápadně jurodivý.

Kontakty:
- jaroslavpolak1975@gmail.com
- Twitter
- Facebook
- Flickr (fotografie)

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené články