Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Tak jsem koukal, že zdejší spisovatelské a fotografické nemehlo se vyznává ze svého vztahu k obdivovatelům. :-)

1 0
možnosti
Foto

A hele...tady to ale žije :))

0 0
možnosti
RR

R49o41m52a64n 45R77y27b10á74r

21. 11. 2013 9:22

a hele, mladý nadějný komunista vytažený z buňky na světlo dne :))))) Františku, dobrá práce! Tak to říkají pravičáci, ne?

0 0
možnosti
FS

Kupředu pravá, zpátky ni krok. Buď kroupolog!

0 0
možnosti
FS

Jaroslave, dáme nové vlákno, co vy na to? Už se níže trochu ztrácíme a mě to s vámi začíná bavit.

Tak dvakrát na titulce jste říkal? To je dost dobré! A karmička? Však každý umělec touží být doceněn. Nebo se mýlím?

1 0
možnosti
Foto

J31a15n23a 35M63a72j89o83v95á

20. 11. 2013 22:31

Františku, hlásím, že Vás beru vážně.

0 0
možnosti
FS

Aneb chodím po městě, cvakám spoušť a vydávám to za umění. Stree-art. Bože, vy jste chudák, poláku.

0 0
možnosti
Foto

Vy jste pravičák, že?

0 0
možnosti
Foto

Já vám je k soukromému použití beze všeho nabízím i zdarma, z Flickru si je můžete stáhnout ve velkém rozlišení a nechat vytisknout. Jen kdybyste je chtěla přímo z negativů, stálo by to nějaké peníze, ale chtěl bych jen uhrazení nákladů, na těchto fotkách prostě odmítám jakkoli vydělávat.

0 0
možnosti
Foto

tohle není street foto, to jsou naprosto nahodilé fotky, bez ducha a nápadu.

A to platí o všech vašich dosud zveřejněných.

Možná vás to baví, ale na vystavování to není.

1 0
možnosti
Foto

Jak jsem již napsal níže: Váš názor je mi u p... Diskusi jsem nechal zapnutou nedopatřením. Takže se neobtěžujte dnes ani nikdy v budoucnu, pokud zapomenu diskusi vypnout.

0 0
možnosti
JK

Těm fotkám prostě chybí atmosféra. Bohužel.

4 0
možnosti
Foto

Zapomněl jsem vypnout diskusi, tak tedy odpovím: Váš názor mne absolutně nezajímá.

0 2
možnosti
Foto

Jsem fanda klasického negativu a chemických postupů. Jsem si jist, že nutnost uvažovat o snímku, kompozici a dalších aspektech zmáčknutí spouště brání tomu, aby člověk fotil bez rozmyslu a pak třeba jen mazal neúspěšné snímky.

Technika, kterou používal třeba J. Sudek, T. Kuščinskij, Plicka, či jiní, měla tu zábranu, že jste měli jen jedinečnou šanci nepromarnit ten okamžik. Oprava neexistovala. 

A na druhou stranu jste mohli chemickými postupy a expozicí kopie negativu ovlivnit výsledné působení scény. Své by o tom jistě napsaly další legendy fotografování na klasický materiál.

Z éry, kdy jsem ještě aktivně fotografoval, musím říci, že jsem se pokorně vrátil od barevné fotografie k černobílé a od možnosti digitální fotografie k filmovému procesu. Bylo to umravňující. Cesta k pokoře. Dnes fotí kdejaký vul a mě ta technika přestala bavit.

1 0
možnosti
VV

Tou poslední větou popíráte svou cestu k pokoře.

1 0
možnosti
  • Počet článků 606
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1349x
Narodil jsem se 5. března 1975 v Brně, kde také žiji. Zajímám se o pravoslaví, filosofii, religionistiku, fotografování a literaturu. Politicky jsem demokratický levičák. Nenápadně jurodivý.

Kontakty:
- jaroslavpolak1975@gmail.com
- Twitter
- Facebook
- Flickr (fotografie)

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené články