Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane Poláku, víte, že je na YouTube spousta dokumentárních filmů o fotografii a fotografech? Jsou tam všichni moji hrdinové, Man Ray, Lee Miller, Robert Capa, Andreas Feininger, Brassai... a taky jedna úžasná věc, kompletní desetidílný seriál 'The Wonderful World of Albert Kahn'. Albert Kahn byl miliardář a lidumil a financoval expedice fotografů a filmařů po celém světě, aby zachytili měnící se svět. Začíná to kolem roku 1915. R^

0 0
možnosti
Foto

Perfektní! Každý člověk na Vašich fotografiích je jak otevřená kniha. Baví mě to. Díky. R^:-)

1 0
možnosti

Street foto je fajn, ale je to taky poukázka na problémy s public release, dřív nebo později......

0 0
možnosti
Foto

Ta holčička u rudoarmějců a ofc zrzka :) R^

0 0
možnosti

Vaše díla se mi líbí a co je pro mne důležitější, dodávají mi odvahu, abych se snažil překonávat zábrany a fotit lidi z blízka. Před lety jsem viděl jednu z nejkrásnějších věcí na světě, ženu kojící na veřejnosti, a dodnes lituju, že jsem se jí nepokusil vyfotit. R^

0 0
možnosti

Mate tam par fajn kousku, ale obecne se mi chce rict, ze "na vejsku se fakt musi umet fotit a neni to zadarmo" :-)

0 0
možnosti
Foto

Jistě, pořád je toho hodně k naučení. Předpokládám ostatně, že toho bude hodně k naučení třeba i za deset let, dočkám-li.

0 0
možnosti
  • Počet článků 606
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1349x
Narodil jsem se 5. března 1975 v Brně, kde také žiji. Zajímám se o pravoslaví, filosofii, religionistiku, fotografování a literaturu. Politicky jsem demokratický levičák. Nenápadně jurodivý.

Kontakty:
- jaroslavpolak1975@gmail.com
- Twitter
- Facebook
- Flickr (fotografie)

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené články