Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vidíte, tvrdíte, že "Lidé dané země musejí sami dospět k poznání, že už toho mají plné zuby a chtějí změnu. ", nicméně v případě Ukrajiny tvrdíte, že první vystřelil Západ. No ... já žiju v domnění, že lidé toho měli prostě dost a přijde mi to legitimní.

A co se týče IS, přiznám se, že mě hodně udivuje, že ho lidé považují za větší hrozbu než Rusko. Minimálně z mého pohledu je to problém primárně muslimských zemí a muslimské komunity. Kdyby IS vystupoval výhradně proti západu, pak by ta hrozba byla vyšší, ale on primárně expanduje na území "vlastních lidí" a všichni jeho ideologii rozhodně nesdílejí. Takže předpokládám, že IS je jednou z příležitostí, jak se islám může očistit od radikálů ... ti se teď budou hromadně hrnout do služeb IS a předpokládám, že dřív nebo později v jeho službách také "skončí". IS si pod sebou prostě řeže větev. Navíc - prozatím na jeho straně není žádný mocný spojenec, který by mu dodával zbraně a svoje vojáky v jeho službách a označoval je za "domobranu".

0 0
možnosti
Foto

Já bych spíše přivítal zvýšení výdajů na obranu. Současná ČR od doby vlád ČSSD rezignovala na jakoukoli alespoň trošičku reálnou obranyschopnost.

      Základem míru je připravenost k vlastní obraně. Pochopitelně i na smluvním základě.

      Všelidový defétizmus už vládne i u policie, jak ukázala statečná dvojice našich policistů v Uherském Brodě.

      Srovnávat případnou přítomnost vojsk NATO na našem území s r. 1968 je vrcholem rudé demagogie.

3 0
možnosti
Foto

Od rudého extrémisty to celé zní poněkud nevěrohodně;-)

2 0
možnosti
Foto

technická: úvodní obrázek se mi nezobrazuje, opakovaně

0 0
možnosti
Foto

Já vím, omlouvám se, trochu jsem se v tom vrtal a pak jsem musel jít pryč. Už by to mělo být v pořádku.

0 0
možnosti

Antikarma a Skoda diskutovat.

8 1
možnosti
Foto

Nejvíce řvali proti přítomnosti amerického radaru komunisti.

Zapomněli už pohovořit o tom, že ochrana naší republiky by se zmnohonásobila, protože armády si chrání nejvíce své oči.

Teď vám vadí i demonstrace jednoty vojenského spolku, jehož jsme členem. Jděte se bodnout!

8 1
možnosti

To jsme byli i tenkrát a jmenovalo se to Varšavská smlouva,jenže bohužel jsou lidi co rychle přeskočili ze zadku sovětského do toho amerického a okupaci pro změnu nazývají "demonstrace jednoty"RvRv

2 3
možnosti

J89a37n 62B58a92r63t55o36ň

5. 3. 2015 12:59

asi jste si ten článek v MfD špatně přečetl. Nemáte rád Putina, je to "narcis", ale bát se ho nemusíme. zajímavé. I Hitler byl narcis......

4 2
možnosti

J73i89ř32í 23A84l89e81x81a

5. 3. 2015 12:45

Bratrská pomoc je termín vás, komoušů.

My máme prostě spojenectví....

7 3
možnosti

I46v75a 27R54a26k28o83v84á

5. 3. 2015 12:26

Není co dodat    :-/   http://empire.is

2 1
možnosti
  • Počet článků 606
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1349x
Narodil jsem se 5. března 1975 v Brně, kde také žiji. Zajímám se o pravoslaví, filosofii, religionistiku, fotografování a literaturu. Politicky jsem demokratický levičák. Nenápadně jurodivý.

Kontakty:
- jaroslavpolak1975@gmail.com
- Twitter
- Facebook
- Flickr (fotografie)

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené články