Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TG

R^ Mám rád černobílé fotografie. Vaše se mi moc líbily. To černobílé provedení provedení, tedy pro mě, obraz stmeluje a umocňuje vjem.

0 0
možnosti
LK

Velmi líbí, poetika velkoměsta, líbí mi to zachycení intimních chvil na pozadí obřích budov. Mikrosvět v obřím makrosvětě.

0 0
možnosti
Foto

Člověk musí bejt hlavně dobrej, aby mohl fotit na film

0 0
možnosti
Foto

Rozhodně nemusí :-) Před nástupem digitálů fotilo na film spousta lidí a většina z nich nebyla dobrými fotografy stejně jako je tomu dnes.

0 0
možnosti
PK

Člověk dnes musí být docela bohatý, aby mohl fotit na film;-D

0 0
možnosti
Foto

Ani ne, ale záleží na tom, jak člověk na film fotí - na film prostě nejde fotit tak, jak fotí většina lidí na digitál, nacvakat denně 500 snímků a pak vybírat atd. To by opravdu stálo majlant. Vícero fotografů doporučuje naučit se fotit na film proto, aby se člověk naučil u focení přemýšlet. Z vlastní zkušenosti vím, že to funguje. 

A vlastní vyvolávání filmů rovněž výrazně snižuje náklady a navíc je to skvělý zážitek.

1 0
možnosti
JR

J25a26r59a 53R87a22n68k

21. 7. 2015 6:34

R^libi, nektere jsou fantasticke:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 606
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1349x
Narodil jsem se 5. března 1975 v Brně, kde také žiji. Zajímám se o pravoslaví, filosofii, religionistiku, fotografování a literaturu. Politicky jsem demokratický levičák. Nenápadně jurodivý.

Kontakty:
- jaroslavpolak1975@gmail.com
- Twitter
- Facebook
- Flickr (fotografie)

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené články