Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LC

Jj, celý den slyším, že si máme zvykat. Prostě k nebezpečnému náledí si přidáme jen méně nebezpečný terorismus. Občas to někde bouchne, no a co? Tak jste to myslel?

4 0
možnosti
Foto

Jo, přesně tak jsem to myslel. Na nové hrozby si musíme zvykat pořád. A snažit se jim předcházet - ovšem nikoli za cenu, která nás ohrozí víc, než původní hrozba. Typický příklad: Volání po vyzbrojení obyvatelstva. To by přineslo mnohořádově víc obětí než terorismus.

2 3
možnosti
MP

Milý pane Poláku, ochrana hranic před nepřáteli je staletími ověřená nutnost. Nevěřte nesmyslům, že "ploty" nefungují. Kdyby naši předkové za Evropu nebojovali, tak dneska možná otročíme Osmanům. Nelíbí se mi, jak ji dnes bez mandátu voličů rozdávají lehkomyslní politici, kteří nemají žádnou zásluhu na její dlouho budované prosperitě.

6 0
možnosti
Foto

Běžte někam s ploty. Ty nakonec fungují hlavně proti vlastnímu obyvatelstvu a užili jsme si jich dost. Fakt si myslíte, že nějaký plot zabrání teroristické organizaci v tom, aby někam dostala útočníka nebo tam nějakého naverbovala? Ano, jistě, možná by to takový plot těm teroristům trošičku ztížil, ale stojí nám to za to? Mně tedy rozhodně ne.

2 4
možnosti
MK

RvRvRv Přečetl jsem jen titulek a bohatě mně to stačí k odpovědi.

Nu protože víte, že zlomená ruka nebo noha pěkně bolí, ale jistě také víte, že když to bouchne v autobusu, nic Vás už bolet nebude!!!

5 2
možnosti
MP

jenže Angela a spol. nejdříve polévá silnice vodou a pak se diví, že to klouže a musí se sypat...

7 0
možnosti
  • Počet článků 606
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1349x
Narodil jsem se 5. března 1975 v Brně, kde také žiji. Zajímám se o pravoslaví, filosofii, religionistiku, fotografování a literaturu. Politicky jsem demokratický levičák. Nenápadně jurodivý.

Kontakty:
- jaroslavpolak1975@gmail.com
- Twitter
- Facebook
- Flickr (fotografie)

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené články