Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak tady šlapete zcela v intencích KSČM. Strana nemusí rozkazovat, stačí doporučit a členové se semknou v jeden šik.

10 4
možnosti
Foto

Nezlobte se, ale tohle je fakt faul. Jistě je vám známo (protože můj blog sledujete), že jsem vždy říkal, že podporuji Dienstbiera a v druhém kole, pokud Dienstbier neuspěje, Zemana. Na to nepotřebuju žádné návody. Chováte se jako podrazák.

3 5
možnosti
Foto

Na tu značku v perexu bych napsala STOP AND DRINK:-)

6 1
možnosti
PS

Nebudu volit "Karla", ale z jiných důvodů. Zeman je

menší zlo a i když je to EUrofederalista, není to EUhujer, který

by nekriticky přejímal vše co v "Bruselu " vymyslí jako

Schwarzenberk. Také nebude v budoucnu jmenovat Kalouska guvernérem

ČNB.

4 6
možnosti
MK

;-D To už od Vás čtu v diskusích asi po stopadesáté. Máte na to copyright?

9 6
možnosti
MR

Vy jste opět ten samej systém( jak by řekl strýc Pepin) co Petra Bostlová. Ta pro jistotu nepřipouští diskuzi, pod svými blogy. Skoro každý měl ve volbách možnost se rozhodnou. Dopadlo to tak, že máme na výběr. Nedokážu si představit, že by mohly Vaše úvahy kohokoliv ovlivnit. Tedy, s výjimkou Petry.

13 5
možnosti
Foto

Nezlobte se, ale tuhle "perlu" nemá smysl komentovat.

3 3
možnosti
Foto

Ani jsem to nedočetl dokonce. Co ale můžete očekávat od člena KSČM?

Teď jako by se roztrhl pytel příspěvky levičáků vyděšených postupem Karla Schwarzenberga do druhého kola prezidentské volby. A tak nás straší: Bilderberg, zednáři, David Rockefeller, sudetšťí Němci atd.......

15 7
možnosti
PD

Ještě to není panika ad maximum. To už by vytáhli CIA, MOSSAD a ideovědiverzní centrály.

9 2
možnosti
Foto

Proč Klaus volil Zemana a včera řekl, že mu je smutno, jak dopadl jediný pravicový kandidát Sobotka z ODS? Stačí se podívat na dokument ČT "Vládneme, nerušit". Dozvíte se tak, že Zeman nechal vybudovat nejdražší dálnici z celé Evropy bez výběrového řízení a další závažné skutečnosti spjaté s opoziční smlouvou. Nebojím se označit uskupení Václava Klause + Zemana za organizovaný zločin, jehož praktiky vygradovali amnestií.

12 5
možnosti
BT

děláte to špatně, kdybyste jako komunista podporoval knížete musel bych se zamyslet proč člověk který vyznává nejvražednější ideologii podporuje právě ho, takto je to mnohem jednodušší, váš blog díky tomu že jste komunista je podporou knížete ;-D

7 3
možnosti
PD

Za použítí Vaší "logiky" bych Vás musel jít pověsit na nejbližší kandelábr. Sice jste mi poněkud sympatický (práce s narkomany není legrace), ale přece jen jste člen KSČM, nástupce totalitní KSČ. Se kterou sdílí základní hodnoty a náhled na svět. Odmítáním církevního vyrovnání navíc schvalujete krádeže ve velkém (Vyvlastnění církevního majetku se mělo kompenzovat peněžním vyrovnáním, které se ale nikdy /až na výjimky/ neuskutečnilo, Ten zábor ovšem ano).

.

Lituji, že jsem na Váš blog vůbec vstoupil. Rv

13 5
možnosti
MK

Ale já jsem rád, že je aspoň upřímný. Mnoho jiných si hraje na nekomunisty a rudá záře z jejich článků a příspěvků jen číší;-)

8 5
možnosti

Kníže Schwarzenberg tvrdí, že by se studenti měli učit němčinu.

Naši studenti se jistě touží učit německy.

Bylo to za starých dob povinné a není důvod, abychom to nezavedli znovu.

Ostatně za okupace byla němčina slyšet téměř všude.;-D

5 12
možnosti
PD

Už na ZŠ mají žáci v osnovách 1 cizí jazyk. Mohou si vybrat mezi anglinou, němčinou, někde i fráninou nebo ruštinou.

Já měl od 5. třítdy ZŠ až do 4. ročníku gymnázia povinnou ruštinu. Ta je mi teď na 2 věci = na nic a na velké nic.

Vzhledem k tomu, že vedle je 80 milionů Němců a 5 milionů Rakušanů, tak je němčina logičtější než ruština. Na prvním místě by ale měla být angličtina.

11 2
možnosti
MK

Budu volit Knížete, už prostě proto, že se svými morálními hodnotami je mi bližší než ochmelka Zeman. Po té, co jsem volil paní doktorku Roithovou a která bohužel neprošla, je pro mně jediná volba pan Schwarzenberg. Jinak autore taková perlička. U nás knížete volili převážně starší lidé (důchodci), tedy ti, co doma nemají ani počítač a maximálně si přečtou Naše Valašsko

11 9
možnosti
Foto

Mě zajímá spíše celkový obraz než "perličky". Ale vás bych se zeptal, jak se srovnáváte s tím, že vaši konzervativně-katoličtí kolegové Schwarzenberga odmítají? -  http://cirkev.wordpress.com/2013/01/12/prizrak-minulosti-a-demon-pritomnosti/

1 1
možnosti
  • Počet článků 606
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1349x
Narodil jsem se 5. března 1975 v Brně, kde také žiji. Zajímám se o pravoslaví, filosofii, religionistiku, fotografování a literaturu. Politicky jsem demokratický levičák. Nenápadně jurodivý.

Kontakty:
- jaroslavpolak1975@gmail.com
- Twitter
- Facebook
- Flickr (fotografie)

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené články