Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BM

Děkuji za vysvětlení. Avšak zdá se mi, že Vaše postoje jsou dosti vratké..... Nejprve nacionalista, pak liberál a nyní ultralevičák.... A jak je to dál??????

3 0
možnosti
Foto

Už to nejspíš zůstane tak, jak to je. Nemám důvod měnit politické postoje bez pádného důvodu a jak - jste si jistě všiml - rozhodně tak nečiním nárazově a ze dne na den. Takže mohu měnit své pohledy na různé detaily, ale pokud nedojde k zásadní změně společenské situace, nemám důvod cokoli přehodnocovat.

Typický nacionalista jsem nebyl nikdy, proto jsem taky nelezl do té Dřímalovy strany. Ale ano, trocha nacionalismu v tom bylo. Dnes se nehlásím k žádné národnosti.

0 3
možnosti

Hm. Takže jste se kvůli znechucení se současným systémem přidal k fašistům? Gratuluji. :-/

6 5
možnosti
Foto

ještě bych tam prásknul na rok jehovistu a nějakou ultrakonzervativní pravici.....a máte to profrčený komplet;-D

Nazval bych to politická dezorientace.;-D

8 3
možnosti

Neříká se takovémuto politickému vývoji "modrobolševik"?

1 0
možnosti
Foto

to opravdu není politický turismus, to jsou veletoče.

6 2
možnosti
Foto

Prosím, vysvětlete mi, co přesně myslíte pojmem "veletoče" (v plurálu). Jedna změna politické orientace po 18 letech je nanejvýš jeden veletoč. Jistě uznáte, že "moravismus" mezi 15 až 17 lety nelze dost dobře počítat. Takže jak? Děkuji za odpověď.

2 5
možnosti
  • Počet článků 606
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1349x
Narodil jsem se 5. března 1975 v Brně, kde také žiji. Zajímám se o pravoslaví, filosofii, religionistiku, fotografování a literaturu. Politicky jsem demokratický levičák. Nenápadně jurodivý.

Kontakty:
- jaroslavpolak1975@gmail.com
- Twitter
- Facebook
- Flickr (fotografie)

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené články