Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Znáte přeci to dělení novinek:

To co vzniklo před naším patnáctým rokem -  to je úplná samozřejmost.

To co vzniklo mezi patnáctým a třicátým rokem - to je fantastické, boží, úžasné!

To co vzniklo po našem 35. roku - to je hloupost, nepotřebný nesmysl....:-)

Možná ale je i nějaká objektivní souvislost v tom, že čím jsou ty všechny věcičky "chtřejší", tím jsou lidi hloupější...

5 0
možnosti
JD

neznám, ale kus pravdy na tom bude

4 0
možnosti
LN

...myslím, že vás plně chápu....a rovněž se děsím chvíle kdy budu nucen začít používat nějakou zchytralou krabičku....

2 4
možnosti
Foto

Znal jsem pána, který měl podobný přístup k mobilu. Po určité době vysvětlování a spolupráce jsem najednou koukal, že má 2:

- pracovní

- soukromý

a protože trávil hodně času na cestách v autě, začal si to moc pochvalovat. Dnes bez mobilu nejde nikam. ;-)

4 0
možnosti
Foto

Jsem toho názoru, že vaše texty je nutné číst pod prizmatem vašeho vyznání:

8-o

(uf! ještě, že jsem stihl Marxe a radikálně levicovou politickou orientaci - ještě chvíli, a byl bych hňupem patrně až do smrti!)

8-o.

Přeji vám krásný den.

5 2
možnosti
PK

To jsem taky netušil, že nás Marx může zachránit před mobilními technologiemi ;-D

4 1
možnosti
  • Počet článků 606
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1349x
Narodil jsem se 5. března 1975 v Brně, kde také žiji. Zajímám se o pravoslaví, filosofii, religionistiku, fotografování a literaturu. Politicky jsem demokratický levičák. Nenápadně jurodivý.

Kontakty:
- jaroslavpolak1975@gmail.com
- Twitter
- Facebook
- Flickr (fotografie)

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené články