Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

RvRvRv No, škoda slov, politolog z Vás nebude.

0 0
možnosti
Foto

Ještě že nemám ambice tohoto druhu.

0 0
možnosti
LC

TOP09 - strážce demokracie. ...raději dám třeba šanci Straně zelených... Jednou jsem měl takový strašný sen. Zelení v něm byli státostranou. Proti tomu by bylo těch našich 40 let socíka naprostou selankou.

8 0
možnosti
Foto

Svůj sen raději zkonzultujte s psychoanalytikem, bezpochyby vypovídá více o vás něž o světě kolem vás.

0 4
možnosti

S úsměvem na rtech sleduji vaše veletoče. To že tady nakonec bude fašismus jsem pochopil v okamžiku, kdy jsem si uvědomil, že ten kdo sem nahnal muslimy tím přesně toto sleduje a že mu to bohužel vyjde. Vy "vítači" jste byli, a stále jste jeho "užitečnými idioty". Nebo už vám to taky docvaklo ?

14 1
možnosti
Foto

Nemám tu správnou náturu pro víru v konspirační teorie, takže nedocvaklo.

0 1
možnosti
Foto

Naopak, demokracie vyhrává. Co na tom, že zotročuje, důležité je, že nedojde k porušení demokratických principů. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Já mám na mysli duch zákona, vy literu. Tedy ano, formálně vyhrává. Stejně tak formálně vyhrála v Německu v roce 1933.

0 0
možnosti
  • Počet článků 606
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1349x
Narodil jsem se 5. března 1975 v Brně, kde také žiji. Zajímám se o pravoslaví, filosofii, religionistiku, fotografování a literaturu. Politicky jsem demokratický levičák. Nenápadně jurodivý.

Kontakty:
- jaroslavpolak1975@gmail.com
- Twitter
- Facebook
- Flickr (fotografie)

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené články