Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zmínil se Topfer, jak a kde svoje kolegyně osahává?

Přece jen je rozdíl, vzít kolegyni přátelsky kolem ramenou, nebo jí sáhnout mezi nohy.

1 0
možnosti
MS

Docela zajímavá představa, jak Töpfer utužuje atmosféru v kolektivu tím, že sahá herečkám mezi nohy. ;-D

1 0
možnosti
ID

Topfer chce navic vzbudit dojem, ze o takovou pozornost herecky soutezi.

1 0
možnosti
MS

Herecky, nebo civilně?:-)

0 0
možnosti
DR

Od pravicového kabaretníka Topfera vůbec nic překvapivého.

1 4
možnosti
Foto

Hm, velmi, velmi se mi jeví, že Vaše srovnáni zcela odlišných situací kulhá na všechny představitelné nohy. Vy jste nikdy nezažil skupinu v níž si lidé dokázali (dohodnutě) pohrávat s hranicemi? Kde se vítali, vyjadřovali si přízeň a hravým decentní flirt byl součástí komunikace tak, jak se vnitřně nastavila?

A tak jak jste se kdy sblížil se ženou? Jak zjistila, že jste ji zaujal? S kolegyněmi si vykáte a zdvořile je roky míjíte ze dvou metrů?

Víte, kdybyste mne objal na ulici a neznali jsme se, nejspíš chytnete jednu takovou, že se ani já nebudu stačit divit v té vteřině. Kdybyste byl součástí "mé skupiny", míru přijatelnosti blízkosti (ať už fyzické nebo slovní) bychom si prostě naladili. Nikdy se mi nestalo, že by muž na věcné, klidné vyjádření toho, že "tohle je už mezi námi nemožné" nereagoval nejpozději na třetí upozornění. Ten rozdíl je prostě velký.

Možná ho neznáte a vyhovuje vám tak žit. Jsem dost ráda, že pro mne v tom rozdíl je a věřím, že "banda kolem T.T." se společně má báječně.

7 1
možnosti
Foto

No, já své kolegyně neosahávám. Ani by mě to nenapadlo. A pokud se chci sblížit s ženou, určitě nezačnu osaháváním...

0 0
možnosti
PB

Dost primitivní canc. Jak myšlenkově, tak obsahově i stylisticky. S tímto můžou souhlasit fakt jenom omezení lidé. Srovnávat prokázaného násilníka s tím, že někdo někde něco řekl v nějaké souvislosti je jako označit kohokoliv za lichváře jen proto, že řekl, že má rád výdělek.

Fuj. A v tomhle mi tady musíme žít.

6 0
možnosti
Foto

primitivní je neumět abstrahovat podstatu a pozastavovat se nad konkrétními případy, které kdyby autor necitoval byl by zcela jistě obviněn že si vymýšlí a cancá-abych užila vaši terminoligii;-) tady jde o schízu společnosti která stejný akt hodnotí odlišně podle toho kdo se ho dopouští

1 1
možnosti
VF

Paní X stála u okénka podnikového stánku. Přišel pan Y a před všemi čekajícími zezadu objal paní X a vzal do rukou obě její ňadra. Paní X ani nemrkla a pronesla - jsem ráda, že už tě pustili z nemocnice, milý Y. Třeba má pan Topfer také "dovoleno" a nikomu to nevadí.

Moje osobní zkušenost: nelíbila se mně nabídka od mého šéfa (pozdějšího ředitele) na nezávazný vztah. Důrazně jsem ho vykázala z pracoviště, riskla jsem vyhazov a ejhle, žádný problém, nemstil se mně.

Záleží jen na ženě, co si nechá od mužů líbit, co jim dovolí.

4 0
možnosti
ZH

Tak to je hřebík na hlavičku R^!!

3 8
možnosti
VV

Japrmo zboznuji ty clanky, kdy si nekdo nekde neco prcte a napise o tom neco. To nejhezci na vasem dile je ten obrazek, to ostatni jste si mohl usetrit. ;-D

3 2
možnosti
VV

Chapu pane Polaku, ze se vam ne zrovna kladne posouzeni vaseho dila nelibi. Ale opravdu si myslite, ze to co jste napsal je lepsi nez ten obrazek onoho pozadi?

4 0
možnosti
  • Počet článků 606
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1349x
Narodil jsem se 5. března 1975 v Brně, kde také žiji. Zajímám se o pravoslaví, filosofii, religionistiku, fotografování a literaturu. Politicky jsem demokratický levičák. Nenápadně jurodivý.

Kontakty:
- jaroslavpolak1975@gmail.com
- Twitter
- Facebook
- Flickr (fotografie)

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené články